Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääsispä viikonloppuna töihin. Kolmannes lisää tiliin ei yhtään harmittaisi...

Kävin hakemasa postista Fitnesstukun paketin. Hitto, tää Star Nutritionin Cookies&Cream on makeaa nannaa. :kuola:

Siinäkö kaikki? Ei mitää piristeitä tai hormonia? Eihän tolla edes tuu lihaksia!!

No jos pakkasta niin pakkohan soon.. Mä vaihdan ite, en varmaan maksa kellekää mitää !

Siis mitä pakkasta, tuleeko tänne muka pakkasta? Sehän olis kyllä erittäin hienoa jos niin olis:)

Siinäkö kaikki? Ei mitää piristeitä tai hormonia? Eihän tolla edes tuu lihaksia!!
Susta for ladies, vaaleanpunaisessa kukilla varustetussa paketissa... :rolleyes: Ehkä ens kerralla.
Tuli protskun mukana omega-3-kapseleita ja yhet pikkaritki tilasin.

No juu. Mut onhan se joskus jees olla vapaana viikolla, ehtii käydä kaupoissa, jotka ei muulloin oikein oo auki.

Mutta tavalliseen ruokakauppaan on turha mennä päivällä. Se on eläkeläisten aikaa se. Pari kertaa tullut käytyä hakemassa joku yks tavara ja kaupaskäynti on niinku slow-motion filmis. Tietty noi erikoisliikkeet on vähän perseellään aukioloaikojen kanssa, ku arkisin menee kiinni ennen kuin työssäkäyvät ehtivät sinne ja viikonloppuisinkin on hyvällä tuurilla kiinni.

Pääsispä viikonloppuna töihin. Kolmannes lisää tiliin ei yhtään harmittaisi...

Kävin hakemasa postista Fitnesstukun paketin. Hitto, tää Star Nutritionin Cookies&Cream on makeaa nannaa. :kuola:

Toi on kyl hyvä pointti, et sais viikonloppulisää. Ja kohta joudun kai alkaa totuttelee noihin viikonlopputöihin, kun alkaa opiskelemaan ja asuu omassa kämpässä niin ois mukavaa olla rahaa myös ruokaan ja se sitten tarkottaa vkl tai iltatöitä. Vois ruveta PT:ksi nii sais sentää tehä jotain mistä tykkää, mut asiakkaita ei taida olla paljoa...

Siis mitä pakkasta, tuleeko tänne muka pakkasta? Sehän olis kyllä erittäin hienoa jos niin olis:)

Ei ne oo luvannu.. tuosta vaan kun toivot pakkasia se meinaa mulle hätäsempää renkaanvaihtoa :D

Ei ne oo luvannu.. tuosta vaan kun toivot pakkasia se meinaa mulle hätäsempää renkaanvaihtoa :D

Jaa, no ei kannata hätääntyä, mun toiveet ei yleensä toteudu. Ikinä en oo voittanut lotossa.

Mä näin tänää kolariautoja aika monta yhen hinausfirman pihas ohi kävelles. Paskin säkä tais olla sillä saabikuskilla joka ei olis millää mahtunukaa siihen ratin, katon ja penkin välii. Oli vaalee nahkasisustaki vaihtanu komeesti väriä punaseks.

Meinasin yks päivä tulla tänne valittelemaan kun ei meinannu pystyä kyykkäämään olkapääkivun takia. Eikä menny päivääkään kun alko käsien nosto sivuille tuottaa "olkapään sisällä" rutinaa ja olkapäät muutenkin hiukan kipeinä. Taisi siis kiertäjäkalvosin tulehtua...

Voisko joku tulla tiskaan mun astiat? Ei nappais niinku yhtään...

Tissidaisukella oli joku kikka tohon. Mun kikka olis sellanen et älä tiskaa :) Sit ku se ruuan jättämä sotku, ketsupit sunmuut, on kuivunu ni lautasta on vittumainen pestä mut voi sitä silti viel useemman kerran käyttää.

Kellottakaapa ne renkaanvaihtonne, mulla meni viime syksynä 9min.

Ja ääni lumelle...tosin lapissahan ajokausi ei koskaan lopu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muista valita pelastusliivit vakiovaatetukseen, kun ei sitä tiedä mitä sinä keksit kun vähän tulee promilleja tauluun.

Hehe :D Onneks mullo kellukkeet omasta takaa!

Voispa postausta dislikettää! T: tänään kuuteen töissä ja huomenna viiteen!

No hei, ilmeisesti sullon kerranki töitäki siellä töissä :D

Siellä olis parempi olla hyvät säät.

:lol2:

Voisko joku tulla tiskaan mun astiat? Ei nappais niinku yhtään...

Mä voisin tulla tiskaamaan jos joku vastaavasti tulis imuroimaan tänne! Menee niin hermot tähän karvanlähtöaikaan! :evil: Mun hiuksia on ihan joka paikassa, aamuisin on pakko kerätä takut pois kylppärin lattialta etten levittäis ihan kaikkia ympäri kämppää. Ja tähän aikaan vuodesta olis kyllä järkevämpi kasvattaa tuota turkkia eikä vain tiputtaa kaikkea pois... :D

Hain postista toooosi nätit punamustat painitossut. :haart: Sisäpelitossuilla on ollut vähän hankalahkoa reenata varsinkin kyykkyjä, et toivon mukaan näillä alkais sujua paremmin. :)

Back
Ylös Bottom