Sanze
Friba-apina
Mitää sitte? (Erä-Jorman äänellä)
Päässä se jopa kuulosti siltä :D
Onneksi oon tällänen läksipoksi aina ollu niin ei ole asiaa tuonne. :D
Sä mikää läksipoksi ees ole! :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitää sitte? (Erä-Jorman äänellä)
Onneksi oon tällänen läksipoksi aina ollu niin ei ole asiaa tuonne. :D
Sä mikää läksipoksi ees ole! :P
Pyh, pyörälläki ajaa niin jumalaton tuulenvastus aina vaan, poksistahan se johtuu. :(
Kyllä minä veikkaan, että se väkisinsuutelu olisi suurempi ongelma.
Miks pitää olla työt keksitty? Miksei kaikki voisi olla vaan ja relata ja raha virtaisi tilille tasapuolisesti kaikille.. Olisi kaikki paljon helpompaa
Olisikin joku loma. Nauti nyt! Hyvää lomaa![]()
Pari päivää jos jaksaa viä puurtaa kouluhommien parissa kämpillä, ni sitten pääsee ihan kunnolla rentoutummaan. 
Miesten sporttifysiikkakilpailu - Men's Athletic Physique rantautuu mahdollisesti Suomeen
http://www.bodylehti.fi/?cid=6269
Niin täähän on se, jossa käytetään pitkiä housuja niin RHP-treenaritkin pääsee kisaamaan. Mäkin voisin mennä, ku on niin kananjalat vaikka kuinka treenaa...
Se on just se :D
Mä en jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Enää 20min töitä, mutta silti... zzzzzz
Se on just se :D
Mä en jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Enää 20min töitä, mutta silti... zzzzzz
Hajottaako?
Ne on tosi piiitkiä minuutteja, muista se.

Se on nyt se koko kevään syyssää. Vettä tulee ja kaikkia vituttaa...
Paitsi mua.
Kyl mä täs oon miettiny samaa monesti, tänäänkin, vaikka ei paha työpäivä ollu ku pääsin ajoissa himaankin. Senki takia varmaan oon miettiny ku tää kotona laiskotteleminen ja röhnöttäminen on niin mukavaa eikä sitä niin paljoa oo enää tullu tehtyä.
Oon ehkä poltellu liikaa hamppua mutta mun mielestä olis hienoo jos kaikille ihmisille riittäis kaikkea pientä tarpeellista sellasella ihan vähällä työnteolla mutta ei. Aina joku haluaa tienata enemmän ku muut ja sit muut joutuu raataamaa että rikkaat rikastuu jne. Jos pystyis jokainen edes samantien himmailemaan työntekoa ku on tarpeelliset pienet menot hankittu. Mutta heti kun rahaa alkaa virrata, sitä halutaan lisää kun on keksitty taas uusia hankintoja ja oravanpyörä jatkuu on kyse sitten pomoista tai duunareista. Paskaa mitäänsanomatona ajatusmaailmaani tähän tyhjensin nyt kiitos hei -->
Kyllä mä ilmottaudun ainakin sun ajatusmaailman faniksi. Vedetään ilmeisesti sitten samaa merkkiä tätä hamppua..