Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se siitä yliopistosta johdu, vaan siitä, että menin perkele vieköön olemaan äidinkielen tunneilla hereillä.
Ettehän te raukat saa edes nukuttua jännityksen puolesta ensi yönä :D Mun maanantai alko jo tänä aamuna ja perjantai koittaa la aamuna..
Eipä se siitä yliopistosta johdu, vaan siitä, että menin perkele vieköön olemaan äidinkielen tunneilla hereillä.
Mä sain äidinkielestä muistaakseni jonku ysin, vaikka torkuin ja perseilin kaikki tunnit :D Kielet ollu aina helppoja omaksua, ja ku nuorempana tuli luettua tosi paljo niin mun kielioppi on peräisin sieltä. Liekkö niin hyvää enää, ku on lukeminen jääny vähälle nyttemmin. Viimes ahmin jonku Dan Brownin ''pokkarin'' keväällä, ei oo aikaa kunnolla paneutua lukemiseen niin en ees viitti alottaa. Pimeän Poika pitäis taas lukee talvella.
Mä taas en oo koskaan osannu kirjottaa, jos yritän yhtään pidempää tekstiä tehdä niin lopputulos on sekava ja susipaska, jopa liikuttavan kömpelö. En vaan osaa nähdä tekstiä kokonaisuutena.No joo, myönnetään. Ehkä mä en NIIN hereillä siellä ollut kuin olisin voinut olla. Luin kuitenkin aina tosi paljon ja kirjotin, eli sitä kielioppia tuli treenattua. Itelläkin kyllä rapistunu ihan helvetisti kirjallinen ilmaisu, pitäis varmaan alkaa lukea taas enempi ja vaikka joskus kirjoittaakin jotain elävämpää kuin pelkät akateemiset paskajaaritukset.
En ehtinyt urheilemaan tänään. :itku: Mutta sain räiskäleitä syödäkseni.
Levossa kasvetaan ;)