Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1037261557.webp

Ettehän te raukat saa edes nukuttua jännityksen puolesta ensi yönä :D Mun maanantai alko jo tänä aamuna ja perjantai koittaa la aamuna..

Mä sain äidinkielestä muistaakseni jonku ysin, vaikka torkuin ja perseilin kaikki tunnit :D Kielet ollu aina helppoja omaksua, ja ku nuorempana tuli luettua tosi paljo niin mun kielioppi on peräisin sieltä. Liekkö niin hyvää enää, ku on lukeminen jääny vähälle nyttemmin. Viimes ahmin jonku Dan Brownin ''pokkarin'' keväällä, ei oo aikaa kunnolla paneutua lukemiseen niin en ees viitti alottaa. Pimeän Poika pitäis taas lukee talvella.

Tänään syöty aamiainen, välipala, kaksi kuivakakun viipaletta, kaksi viipaletta piirakkaa, köyhiä ritareita ja iso toblerone tuossa vieressä. Eikös olekkin esimerkillinen bodibilderin ruokavalio?

Mä sain äidinkielestä muistaakseni jonku ysin, vaikka torkuin ja perseilin kaikki tunnit :D Kielet ollu aina helppoja omaksua, ja ku nuorempana tuli luettua tosi paljo niin mun kielioppi on peräisin sieltä. Liekkö niin hyvää enää, ku on lukeminen jääny vähälle nyttemmin. Viimes ahmin jonku Dan Brownin ''pokkarin'' keväällä, ei oo aikaa kunnolla paneutua lukemiseen niin en ees viitti alottaa. Pimeän Poika pitäis taas lukee talvella.

No joo, myönnetään. Ehkä mä en NIIN hereillä siellä ollut kuin olisin voinut olla. Luin kuitenkin aina tosi paljon ja kirjotin, eli sitä kielioppia tuli treenattua. Itelläkin kyllä rapistunu ihan helvetisti kirjallinen ilmaisu, pitäis varmaan alkaa lukea taas enempi ja vaikka joskus kirjoittaakin jotain elävämpää kuin pelkät akateemiset paskajaaritukset.

No joo, myönnetään. Ehkä mä en NIIN hereillä siellä ollut kuin olisin voinut olla. Luin kuitenkin aina tosi paljon ja kirjotin, eli sitä kielioppia tuli treenattua. Itelläkin kyllä rapistunu ihan helvetisti kirjallinen ilmaisu, pitäis varmaan alkaa lukea taas enempi ja vaikka joskus kirjoittaakin jotain elävämpää kuin pelkät akateemiset paskajaaritukset.
Mä taas en oo koskaan osannu kirjottaa, jos yritän yhtään pidempää tekstiä tehdä niin lopputulos on sekava ja susipaska, jopa liikuttavan kömpelö. En vaan osaa nähdä tekstiä kokonaisuutena.

Takas töihin--> Vielä jos tunnin pari jaksais rutistaa.

Olin aika ylpeä itsestäni, kirjoitin viime viikolla lonkalta referaatin englanniksi insinöörijutuista. Siitä on oikeasti eniten hyötyä, että kirjoittaa ja lukee paljon. Se rikastaa kieltä. Ei mua koskaan kiinnostanut mikään kieliopin kautta opettelu. Ainoat asiat, missä olen keskivertoa parempi, ovat äikkä ja enkku.

En ehtinyt urheilemaan tänään. :itku: Mutta sain räiskäleitä syödäkseni.

hulluhan toi baumgartner on.. Saa nähdä miten käy, jotenki vähän huolettaa.

Levossa kasvetaan ;)

Kasvua voi olla monenlaista... Mutta pitäis kai myöskin nukkua eilisiä univelkoja tänä yönä kunnolla pois. :)

No sit sinne sänkyyn! Mä voin valvoa sun puolesta, kun on viikon loma nyt edessä. Saa viettää oikeen kunnon HCBB elämää eli syödä, nukkua, treenata

Mullakin ois enää viikko tuota ammattileikkikorkeakoulua, sitten alkais viikon syysloma. Onneksi oon tehnyt jo tänä vuonna sen verran duunia, että en voi tehdä enää enempää muuten opintotuet kärsii. Mukavaa koittaa kituutella 480e sponsori rahalla, kun ei riitä edes vuokraan puhumattakaan laskuihin.

Voisin alkaa myymään seuralaispalveluita naisille toiminimellä. Olisikohan kysyntää?

Back
Ylös Bottom