Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatana kun korpee ihmiset, joiden kanssa on sovittu jotain mutta sitten niistä sovituista asioista ei pidetä kiinni.
Saatana kun korpee ihmiset, joiden kanssa on sovittu jotain mutta sitten niistä sovituista asioista ei pidetä kiinni.
Tosissaan, tuo on kyllä ärsyttävin piirre ihmisessä/sissä ikinä, eikä yleensä aikakaan heitä muuta tuossa tavassa.
Jumalauta! Superhessu hyppää tänään.
Hei vähänkö parasta, että tuo kumppanin lihoAmisketju on taas kaivettu naftaliinista! Aivan hillitöntä settiä!
Joo, saa taas hakata itteään naamaan urakalla ku kumppani on lihoAnu.
Sun naamalla on ollu tänään raskas päivä :( Kelpaako mun huonon kieliopin selitykseksi se, että datailen puhelimella ja tällä kirjoittaminen on tosi syvältä rektaalista?
Mun elämä on rankkaa nimenomaan tän naaman takia, joten sietää sitäkin välillä hakata. Joo, puhelimella kirjoittelu annetaan anteeksi, totaalista tyhmyyttä ei. Olenpas mä taas mulkun kuulonen akka. No, minkäs sitä paskalle luonteelleen voi.
Kolme sanaa: Jätä se.
Tosissaan, tuo on kyllä ärsyttävin piirre ihmisessä/sissä ikinä, eikä yleensä aikakaan heitä muuta tuossa tavassa.
Pitikö mennä yliopistoon mitä lie kieliä lukemaan, sen siitä saa. Ei vituta idi-ootin kirjotus asu idioottia itseään