Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On jotenkin aika pullea olo, pitikö sitten syödä kaikki pihvit kerralla ja päälle salaattia? :D Kohta vois laittaa taas kynttilöitä palamaan, mukavan syksyinen tunnelma havaittavissa ulkona...

328smnEjakCHKPI41uOmkA2.webp

Aijai tuli sitten taas kuvailtua leffaa 3½h... On se mukava olla ohjaajana, kun saa vaan pomottaa muita ja kertoa, mikä on oikein ja mikä ei. Juttu kyllä lähti luistamaan jossain vaiheessa vähän hakoteille ja päädyttiin juttelemaan tapauksesta, kun wanhojen tanssien jatkojen päätyttyä eräs tyttö oli ottanut poskeen pariltaan kerrostalon rappukäytävässä. (Äijä porukka niin juttu lähtee vähän heittämään välillä :D) Kyl mulleki kelpais nyt, et joku tyttö ois mukavalla tuulella...

Tosissaan, tuo on kyllä ärsyttävin piirre ihmisessä/sissä ikinä, eikä yleensä aikakaan heitä muuta tuossa tavassa.

Joo toi on totta.. mikään ei muutu. Hemmetti teini ikäisenä olin yhden pompotettavana pitkän aikaa. Jossai vaihees paloi käpy eikä oo oltu juurikaa tekemisissä.

400 g jauheliha, sipulia paljon+taco-kastikepurkki. Nam! Pysyy muuten kunto helposti siistinä, kun on juomatta. Vaikka syömiset välillä onkin mitä on...

Sun naamalla on ollu tänään raskas päivä :( Kelpaako mun huonon kieliopin selitykseksi se, että datailen puhelimella ja tällä kirjoittaminen on tosi syvältä rektaalista?

Mun elämä on rankkaa nimenomaan tän naaman takia, joten sietää sitäkin välillä hakata. Joo, puhelimella kirjoittelu annetaan anteeksi, totaalista tyhmyyttä ei. Olenpas mä taas mulkun kuulonen akka. No, minkäs sitä paskalle luonteelleen voi.

Mun elämä on rankkaa nimenomaan tän naaman takia, joten sietää sitäkin välillä hakata. Joo, puhelimella kirjoittelu annetaan anteeksi, totaalista tyhmyyttä ei. Olenpas mä taas mulkun kuulonen akka. No, minkäs sitä paskalle luonteelleen voi.

Pitikö mennä yliopistoon mitä lie kieliä lukemaan, sen siitä saa. Ei vituta idi-ootin kirjotus asu idioottia itseään

Kolme sanaa: Jätä se.

Tosissaan, tuo on kyllä ärsyttävin piirre ihmisessä/sissä ikinä, eikä yleensä aikakaan heitä muuta tuossa tavassa.

Niin, tää nyt lähinnä vaan vahvisti mun käsitystä naisista, ettei niiden aivoituksia voi vaan ymmärtää.

Back
Ylös Bottom