Täällä on niin huonoa suomea, että mun naama sulaa. Ei muuta. Jatkakaa toki. Heippa.
Mä vaadin perusteluja ennen heippoja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä on niin huonoa suomea, että mun naama sulaa. Ei muuta. Jatkakaa toki. Heippa.
Kirjoitustaito on ilmeisesti katoavaa kansanperinnettä tai jotain.
Eikä ollut vieläkään yöllä pakkasta vaikka lähellä kävi:jahas:
Hyvä kun muistutit tuosta Sensation Whitesta. Pitää kärkkyä Amsterdamin lippuja vuodelle 2013. Jos laittaa jonkun muistiinpanon kalenteriin, ettei varmasti unohdu.
Tänään pitää ostaa liput Grotesque Festival 2012:een, joka on marraskuussa Rotterdamissa, niin näkee millaiset ovat oikeat hollantilaiset trance-pirskeet :dance:
No jos nyt ekana määrittelet normaalin.kuinka paljon tollanen normaali salitreeni kuluttaa kaloreita? jos otetaan mukaan vaikka 10 min lämmittely.
Itket nii että meikit valluu, vai mistä johtuu naaman sulaminen?Täällä on niin huonoa suomea, että mun naama sulaa. Ei muuta. Jatkakaa toki. Heippa.
kuinka paljon tollanen normaali salitreeni kuluttaa kaloreita? jos otetaan mukaan vaikka 10 min lämmittely.
Itket nii että meikit valluu, vai mistä johtuu naaman sulaminen?
Jos sitä lähtis salille, illalla sitten ehkä jotain jännää tekemistä.
no esim vetää golden sixin jollain 1-2 min palautuksilla?
- - - Updated - - -
joo vois ostaa![]()
Onko joku aihe mistä ei saa pakkiksella vääntöä aikaseks?
Mulla meinaa sullaa suu, koska ruoka on vielä aika kuumaa... Onneks on maitua alakusammutukseen.Ei oo minulla meikkiä naamassa nyt kyllä. Mutta löin itteäni muutamaan otteeseen niin lujaa naamaan, että aiheutui jokin lämpöreaktio ja naama suli.
Miten sää sen etukäteen tiiät? :D Vai oletko sä rahamiehiä ja olet vuokrannut salin itsellesi muutamaksi tunniksi?
Mulla meinaa sullaa suu, koska ruoka on vielä aika kuumaa... Onneks on maitua alakusammutukseen.
Eikö tuu ikävä Pohojammaan murretta koskaan sielä Ison Kirkon kupeesa?
^kiitös tuosta auttoi.
Ei tuonne kummiskaan arki-aamuna kukaan eksy yhdeksältä - ei ole ennenkään joten miksi nytkään? ;)