Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kirjoitustaito on ilmeisesti katoavaa kansanperinnettä tai jotain.
Eikä ollut vieläkään yöllä pakkasta vaikka lähellä kävi:jahas:

Itse ajattelin, että tämä ketju on vähintäänkin sellainen, missä ei tarvitsisi niin miettiä, että mitä sitä kirjoittaa. Varsinkaan sitä, että millainen ulkoasu sitä nyt mun tekstilläni on. Toisaalta en ole mikään sivistynyt ihminen, joten tämän parempaan en edes miettimällä pystyisi, joten näin palleja hieroen ja kahvia juoden lopputulos on nyt tämä.

Hyvä kun muistutit tuosta Sensation Whitesta. Pitää kärkkyä Amsterdamin lippuja vuodelle 2013. Jos laittaa jonkun muistiinpanon kalenteriin, ettei varmasti unohdu.

Tänään pitää ostaa liput Grotesque Festival 2012:een, joka on marraskuussa Rotterdamissa, niin näkee millaiset ovat oikeat hollantilaiset trance-pirskeet :dance:

Voi olla aika hienoja tapahtumia bileet siellä suunnalla... Olen kerran käynyt täällä Sensation White :ssa, oli aika hieno kokemus kun lähes 30 000 ihmistä bilettää valkoisissa! Ja siellä muuten näki aika mielenkiintoisia asusteita, jotkut nuoret naiset huiteli ympäriinsä pelkissä valkoisissa alusvaatteissa! Ja toiset oli valinneet helpon ratkaisun: valkoinen lakana päälle johon vain kaksi silmän reikää. :D

Tekipä taas hyvää hikoilla salilla. :dance: Paitsi että ohjaajatäti ilmoitti, ettei vielä ihan pysty hyväksymään ajatusta siitä että lopetan ja vaihdan maisemaa... Toivottavasti löytyy jotain vastaavaa treeniä sieltä Suomesta, yhtä sekopäistä ohjaaja kyllä tuskin löytyy ihan helpolla. :D

Onko joku aihe mistä ei saa pakkiksella vääntöä aikaseks?

Aina täältä kyllä löytyy joku kiljuhanhi loilottamaan typeriä mielipiteitään. *loilotiloiloti*

Mut mitähaukku.. Oisko se lähettävä Fiitmiitä isolle kirkolle kattomaan ittenäisyyspäivänä? Muitaki hyvejä ois lauteilla. Pitkästä aikaa wubbawubbasöködököwikiwikibängbäng

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei oo minulla meikkiä naamassa nyt kyllä. Mutta löin itteäni muutamaan otteeseen niin lujaa naamaan, että aiheutui jokin lämpöreaktio ja naama suli.
Mulla meinaa sullaa suu, koska ruoka on vielä aika kuumaa... Onneks on maitua alakusammutukseen.

Eikö tuu ikävä Pohojammaan murretta koskaan sielä Ison Kirkon kupeesa?

Mulla meinaa sullaa suu, koska ruoka on vielä aika kuumaa... Onneks on maitua alakusammutukseen.

Eikö tuu ikävä Pohojammaan murretta koskaan sielä Ison Kirkon kupeesa?

Kyllä välillä tullee kova ikävä. Mutta kohta on makkarakeittua ja siihen kylykeen hörppään minäki vähä maitua. Kämppis on pahalla päällä, sillä on polovi kipiä. Tullee varmaa kuuma soppa ku on nuin äkääne kokki.

Back
Ylös Bottom