Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuuuuumalauta. Mahtava keli ulkoliikunnalle!
Vettä tulee taivaan täydeltä.. Makunsa kullakin näköjään näissä keleissäkin..

Täällä paistaa aurinko![]()
Mitä?! Eikö se oikea tulekkaan koputtaan ovelleni? :itku:
Ei sitte. Lähen salille. :jahas:
Sunnuntai on ihan hyvä siivouspäivä! Ensin tosin hyppimään treeneihin... :dance:
Ja menin sitten katsomaan kivan trailerin... Vähän houkuttelis taas nähdä nää bileet!! ;)
Ei tule ellei rakastu tv-lupatarkastajaan, ulosottomieheen tai jehovantodistajaan. Salilta ne kunnon miehet kuitenkin löytyy!
Ei sitä salilta löydä, kuin haisevia machoja, jotka kävelevät appelsiinit kainaloissa ja nokka pystyssä, kuin maailmanomistajat. Säbäpeleistähän ne nykyiset kunnon miehet löytyy? Voidaan sitten yhdessä pörrötellä tukkaa, miettiä hikipantojen väriä tai vaikka tehdä kuntopiiriä...
Paitsi jos ottaa sieltä salilta mukaan voimailijan. Ne on miesten aatelia :haart:
Ei sitä salilta löydä, kuin haisevia machoja, jotka kävelevät appelsiinit kainaloissa ja nokka pystyssä, kuin maailmanomistajat. Säbäpeleistähän ne nykyiset kunnon miehet löytyy? Voidaan sitten yhdessä pörrötellä tukkaa, miettiä hikipantojen väriä tai vaikka tehdä kuntopiiriä...
Jos mä olisin homo niin mä kyllä ottaisin mielummin sen hauista pullistelevan seksipäkkimiehen, kuin sen karjuvan lökövaatteissa olevan voimapallon, vaikka se nyt nostaisikin maasta kolmekertaa tämän ensimmäisen elopainon..
Jos mä olisin homo niin mä kyllä ottaisin mielummin sen hauista pullistelevan seksipäkkimiehen, kuin sen karjuvan lökövaatteissa olevan voimapallon, vaikka se nyt nostaisikin maasta kolmekertaa tämän ensimmäisen elopainon..
tosin tollasta bodareiden panettelua että vahvat miehet on kaikki mallia mätisäkki. Sieltähän se tosimiehen suo kuokka ja jussi -look löytyy. eikä sillä ole gaspin hihatonta päällä.No hyi helvetti!
Entä lökövaatteissa olevan bodarin?
Se on sitten vissiin se meidän välinen erotosin tollasta bodareiden panettelua että vahvat miehet on kaikki mallia mätisäkki. Sieltähän se tosimiehen suo kuokka ja jussi -look löytyy. eikä sillä ole gaspin hihatonta päällä.
Eikö mä tarkotin, että mun valinta olisi se bodari.. Ei se voimannostaja tai ns. voimamies, jota tämä Dani tarkoitti.. Tai näin sen ainakin ymmärsin. Mun stereotyyppinen voimamies on tälläinen ylipainoinen, karjuva, lökövaatteissa oleva ikuinen bulkkaaja..
- - - Updated - - -
Jep, mutta lähtökohtaisesti meidän välinen ero on aika suuri tähän aiheeseen, koska en näe ehkä miehiä samalla tavalla, mitä sä. ( toivottavasti en :D)
Sanoinkin vain, että se oli mun stereotypia sanalle voimailija ;)
Mulle tuli tosta hauistapullistelevasta seksipäkkimiehestä mieleen joku RHP-kaveri, mutta sitten se oli mun väärin ymmärrys :( Bodaritkin kyl kulkee usein lökövaatteissa, koska on vaikee löytää sopivia vaatteita, jotka ei oo jostain kohdasta löysät.
Toisaalta mä ihailen kyllä näitä RHP-kavereitakin. Silloin täytyy olla munaa ja paljon, kun vartavasten haluaa näyttää urpolta niin salilla, kuin ulkonäöllisesti :D Se on kyllä totta, mutta kyllä sen mun mielestä aika hyvin erottaa, että kuka on näistä isoissa vaatteissa kulkevista se bodari ja kuka se voimailija..
Bodarilla posket lommolla ellei bulkki päällä ;)