Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Etkö usko, että kukaan voi olla ateisti?

uskon.. itse myös ateisti.. en usko korkeampaan voimaan tai vastaavaan.. uskon evoluutioon... tairkoitan uskomisella sitä että johonkin uskot.. vaikka valtioon, tieteeseen, kirkoon tai mihin nyt uskotkaan.. vaikka ihan vaan itseesi.. vähän on pilkun nussimista, mut kuitenkin. (vähän tuli sekavasti)

uskon.. itse myös ateisti.. en usko korkeampaan voimaan tai vastaavaan.. uskon evoluutioon... tairkoitan uskomisella sitä että johonkin uskot.. vaikka valtioon, tieteeseen, kirkoon tai mihin nyt uskotkaan.. vaikka ihan vaan itseesi.. vähän on pilkun nussimista, mut kuitenkin. (vähän tuli sekavasti)
Mä sanoisin, että tässä postauksessa oli lähinnä pisteen nussimista, ei pilkun... Vai mitä mieltä oot...

Moro vaan kaikille muille. Ruokatauko, heraa ja keksejä.

Mää luen joka kerta tuon yhen ketjun otsikon: "Kenellä puuttuu sormet/kädet?" Aina yhtä shokki, että mitä hittoa. :D

Vois keittää aamukahvit ja harkita salille lähtöä...

Oijoi, puhti pois ja salille pitäis vääntäytyä. Noh, vähän kahvia niin eiköhän se tästä starttaile :)
Minäkin muuten ajattelin tänään siivota... koiruus taas karvoittanut lattiat (eli oikeasti se olis kyllä sen hommaa, hmm...)

Nyt ku pääsis nussimaa, mut ei. No onneks tätä offtopiccii lukemal sojotuski aina laskee ni ei tunnu pahalta. En moikkaa kyllä ketään, minen tohon touhuun tänää lähe.

Tuntuis olevan napakka syyssunnuntai, vähän aurinkoo jne. Jos vaikka löis juoksukamat päälle ja kävis pururadalla pyörähtämässä. Punnertelis vähän tukkia ja vetäis leukoja :)

Tuntuis olevan napakka syyssunnuntai, vähän aurinkoo jne. Jos vaikka löis juoksukamat päälle ja kävis pururadalla pyörähtämässä. Punnertelis vähän tukkia ja vetäis leukoja :)

Kyllä mun mielestä tota ulkona olevaa hienoa säätä voi myös seurata täällä pleikkarilta käsin. Ehkä sitten illalla kun on pimeää voi mennä ulos.

Back
Ylös Bottom