Enkä revi - vaan hotkasen sun nokan edessä ennen ku ehdit kissaa sanoa! :P
Kissa.
On vieläkin tallella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enkä revi - vaan hotkasen sun nokan edessä ennen ku ehdit kissaa sanoa! :P
Vitut

miten voit olla olemassa uskomatta mihinkään? pikemminkin mielesi![]()
Etkö usko, että kukaan voi olla ateisti?
Mä sanoisin, että tässä postauksessa oli lähinnä pisteen nussimista, ei pilkun... Vai mitä mieltä oot...uskon.. itse myös ateisti.. en usko korkeampaan voimaan tai vastaavaan.. uskon evoluutioon... tairkoitan uskomisella sitä että johonkin uskot.. vaikka valtioon, tieteeseen, kirkoon tai mihin nyt uskotkaan.. vaikka ihan vaan itseesi.. vähän on pilkun nussimista, mut kuitenkin. (vähän tuli sekavasti)
Mä sanoisin, että tässä postauksessa oli lähinnä pisteen nussimista, ei pilkun... Vai mitä mieltä oot...
Moro vaan kaikille muille. Ruokatauko, heraa ja keksejä.
allekirjoittaneen on pakko olla samaa mieltä. Anteeksi pyyntö esitetty liiallisten PISTEIDEN käytöstä.
Ei setä pahalla, setä opettaa.Aika kylmästi ohitit tervehtiessä walkuen.

Ei setä pahalla, setä opettaa.
Terve Wal_Q_E![]()
Opetus vastaan otettu.
Nyt ku pääsis nussimaa, mut ei. No onneks tätä offtopiccii lukemal sojotuski aina laskee ni ei tunnu pahalta. En moikkaa kyllä ketään, minen tohon touhuun tänää lähe.
Tuntuis olevan napakka syyssunnuntai, vähän aurinkoo jne. Jos vaikka löis juoksukamat päälle ja kävis pururadalla pyörähtämässä. Punnertelis vähän tukkia ja vetäis leukoja![]()
Nyt ku pääsis nussimaa, mut ei. No onneks tätä offtopiccii lukemal sojotuski aina laskee ni ei tunnu pahalta. En moikkaa kyllä ketään, minen tohon touhuun tänää lähe.
Kyllä mun mielestä tota ulkona olevaa hienoa säätä voi myös seurata täällä pleikkarilta käsin. Ehkä sitten illalla kun on pimeää voi mennä ulos.
No sitten sun täytyy ottaa homma omiin käsiis...