Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hello my lovely ones!

Pakkaa Pernod pakkaa!

- - - Updated - - -

Mua ei haittaa, vaikka tultais moikkaamaan jos vaan tunnistaa. :)

Ei muakaan haittais, ois jopa ihan mukavaa. Tai jos nyt jossain ravintolassa oon syömässä ja joku tulee pöytään kysymään, että oonko se pakkiksen J.. niin sit voisin vähän ärtyä.

Jahans... Eilen oli käytännön päivä eli tuli ostettua tarvekamaa kotiin, asennettua tiskikone (kun sai ostettua sopivan liittimenkin), pesetettyä auto (vähän vahaakin pintaan) ja korjattua vähän sitä ja tätä. Tänään on vissiin teoriapäivä, pitäis jotain koulutyötä väsätä. Blöääh.

Salille, jonka jälkeen kaupungilta hakemaan pari siistiä hupparia ja sitten kotiin syömään. Loppu päivä tietty pakkista. Hyvää sunnuntaita kaikille ihanille.

Yleensä sunnuntait pyhitettyjä lepopaiviä... työt (esim. siivous) ei vaan kuulu sunnuntaille..

Mut jos ei diggaa Jeesus-juttuja niin mikään päivä ei ole "pyhitetty" yhtään millekään :) Siivoaminen sunnuntaisin on minusta rentoa ja mukavaa kun saa omassa tahdissa tehdä ja kuunnella vaikka hyvää musiikkia. Paljon enemmän perseestä on minusta se, että työ/ koulupäivän jälkeen pitäisi väsyneenä alkaa pesemään jotain vessaa.

Monesti vaan sunnuntai on se päivä kun on kerrankin aikaa hoitaa tekemättömät kotityöt.

tuo on kyl totta. ei se mua haittaa mitenkään millon ihmiset siivoo tai leikkaa sen NURMIKON.. <-- Tuosta nurmikon leikkaamisesta sunnuntaisin aina kitistään.. ite siivoan taikka teen muut ns. koti työt silloin kun parhaiten itselle sopii..

- - - Updated - - -

Mut jos ei diggaa Jeesus-juttuja niin mikään päivä ei ole "pyhitetty" yhtään millekään :) Siivoaminen sunnuntaisin on minusta rentoa ja mukavaa kun saa omassa tahdissa tehdä ja kuunnella vaikka hyvää musiikkia. Paljon enemmän perseestä on minusta se, että työ/ koulupäivän jälkeen pitäisi väsyneenä alkaa pesemään jotain vessaa.

uskolla nyt ei ole mitään tekemistä tämän kanssa... ei pahalla jeesukseen kristukseen uskoville, mutta itse en sellaiseen opukseen kuin raamattu usko.. ei uskon asioista sen enempää.. jokainen uskoo mihin uskoo, mutta pakko se johonkin on uskoa..

Sunnuntai on ihan hyvä siivouspäivä! Ensin tosin hyppimään treeneihin... :dance:

Ja menin sitten katsomaan kivan trailerin... Vähän houkuttelis taas nähdä nää bileet!! ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihanan aurinkoista sunnuntaita. Aamupäivä lepäilyä ja löhöilyä, mutta illasta pitää kyl aktivoitua johonkin liikuntaan. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom