Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vanha jaksa enää...

Täällä on nimenomaan toisinpäin: olen porukan 2. vanhin ja me 3 vanhinta ollaan porukan aktiivisimmat. Tänäänkin osa jengistä skippasi reissun Bredaan (45min junamatkan päässä), kun "oli krapulassa". Semmoiset ennenkään mitään ole estänyt.

Hyvää iltaa. Basso on aika metka juttu. :)

huomenta tähän ihanaan pakkasen kirjomaan aamuun. Meni sit reilu 2h lueskellessa pakkiksen perjantain ja lauantain tapahtumat. aika vähän asiaa.. mut juuh.. en ol ihan varma onko oikea ketju mut huutelen nyt tänne. Eli perjantain sali päivä jäi välistä kun eukko oli niin väsyny 11h työpäivästään, et ei sit menty. (käydään siis samaan aikaan aina ma, ke, pe) no mentiin sit lauantai aamusten paikkaa tää menetetty päivä.. kiskoin sopivasti itseni ihan loppuun oksennus oli aika liki. lähettiin sieltä ja käytiin sit kaupan kautta hakees ranuja kun unohdin ne perjantaina ostaa. (oli krilliluita, ranuja ja niin perkeleen hyvää kerma pippuri kastiketta) siinä sit kaupan pihalla kysyin emännältä et mikä kiukuttaa. Totes vaan et olen alkanut ottaa tuon salilla käynnin liian tosissani, punnerran hikiotsalla ja ähisen ja puhisen. päivisin vaan katselen treeni videoita ja isoja ihmisiä ja mietin ruokaa.. veti aika hiljaseks.. miksi minä sitten käyn edes koko salilla? enkö saa ähistä ja puhista ja hikoilla? täytynee varmaan alkaa käymään yksin?

Mitäs teidän päivään? pakkasta?

- - - Updated - - -

huomenta tähän ihanaan pakkasen kirjomaan aamuun. Meni sit reilu 2h lueskellessa pakkiksen perjantain ja lauantain tapahtumat. aika vähän asiaa.. mut juuh.. en ol ihan varma onko oikea ketju mut huutelen nyt tänne. Eli perjantain sali päivä jäi välistä kun eukko oli niin väsyny 11h työpäivästään, et ei sit menty. (käydään siis samaan aikaan aina ma, ke, pe) no mentiin sit lauantai aamusten paikkaa tää menetetty päivä.. kiskoin sopivasti itseni ihan loppuun oksennus oli aika liki. lähettiin sieltä ja käytiin sit kaupan kautta hakees ranuja kun unohdin ne perjantaina ostaa. (oli krilliluita, ranuja ja niin perkeleen hyvää kerma pippuri kastiketta) siinä sit kaupan pihalla kysyin emännältä et mikä kiukuttaa. Totes vaan et olen alkanut ottaa tuon salilla käynnin liian tosissani, punnerran hikiotsalla ja ähisen ja puhisen. päivisin vaan katselen treeni videoita ja isoja ihmisiä ja mietin ruokaa.. veti aika hiljaseks.. miksi minä sitten käyn edes koko salilla? enkö saa ähistä ja puhista ja hikoilla? täytynee varmaan alkaa käymään yksin?

Mitäs teidän päivään? pakkasta?

Mä oon aina miettiny, et uskaltaakohan tutut pakkikselta tulla moikkaamaan livenä... Mä ainakin oon sen verran tunnistettavan näkönen, että kyl porukan pitäis tuntea mut livenäkin, jos vaan on kuvan nähny

Mua ei haittaa, vaikka tultais moikkaamaan jos vaan tunnistaa. :)

Olisko sut eilen tunnistanu samoilla spekseillä? Mulla oli nahkarotsi ja farkut. Ja aika rouhee letti :)

E: Nyt alan vaikeasti tavoiteltavaksi ja pistän nukkuun..

Perjantaina en ollut yöelämässä liikkeellä, mutta hilluin kaupungilla. :D

Macgyver-445x339.jpg

Ai saakeli, että repesin kuvalle! :lol2: MacGyver rules!

Miksi oon jo hereillä pirteänä tähän aikaan? :jahas: Kai vois yrittää nukkua vielä.

Pitäis varmaan pakata loppuun niin pääsette ainakin viikoksi eroon minusta. Nauttikaa!:D

Back
Ylös Bottom