Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos alkais tekemään oppimistehtävää, ihan näin ennen duuniin menoa.
Kuulin muuten eilen, etten enää saa tulevaisuudessa syödä työpaikalla ns. valvontaruokailua vaan minun olisi maksettava yli 4€ ateriasta. Meikäläisen tilipussista se lohkaisisi aika ison setin per kuukausi. Pöh sanon minä! Teen eväät ja valitukset saa osoittaa päätöksen tehneille..ei meinaan taida jääkaappi riittää meikäläisen eväille + välipaloille + työpaikan 60:en ihmisen kesken. Voisin kiusallani tehdä koko viikon eväät kerralla (mutta mitkä ruoat kestäisi viiden päivän säilytyksen...). Olo on katkera.

Kuulin muuten eilen, etten enää saa tulevaisuudessa syödä työpaikalla ns. valvontaruokailua vaan minun olisi maksettava yli 4€ ateriasta. Meikäläisen tilipussista se lohkaisisi aika ison setin per kuukausi. Pöh sanon minä! Teen eväät ja valitukset saa osoittaa päätöksen tehneille..ei meinaan taida jääkaappi riittää meikäläisen eväille + välipaloille + työpaikan 60:en ihmisen kesken. Voisin kiusallani tehdä koko viikon eväät kerralla (mutta mitkä ruoat kestäisi viiden päivän säilytyksen...). Olo on katkera.

No miks helvetissä ei muka enää valvontaruokailua? Täh? Joo, invaasio vaan sinne jääkaappiin! Kannatan!

Tee sinne tollanen setti jauhelihakastiketta niin riittää varmaan koko viikoks ja säilyykin luultavasti. http://www.mikanyyssola.fi/?p=6580

No ompa perseestä. Ei muutaku teet pikku mielenosostuksen "kuinka vallata jääkaappi kokonaan itselle" -merkeissä :D Koko viikon ruuat sinne vaa suorilta.

Osat uuteen tietokoneeseen, näyttö, näppäimistö, hiiri ja kaiuttimet.

No sit kannattaakin odottaa :D

Mukava yllätys aamulla, kun tarkistin kuinka paljon kävijöitä blogissa on ollut ja 800 selausta on tullut ja vasta neljäs päivä alkamassa... En tiedä onko tuo nyt hyvin vai huonosti, mutta sitä aloittaessa pelkäsin, että viikon jälkeenkin on vaan joku 10 käynyt katsomassa. :)

baby-with-swap-n-go-snail.jpg

Pikainen siivous tehty, nyt pitäs sitte hyökätä opiskeluhommien kimppuun. Eilen mietittiin kaverin kanssa yhtä tehtävää joku 5 tuntia ja taidettiin vihdoin saada siitä sen verran tolkkua, että sen nyt pystyis kirjottelemaan puhtaakski.

Onkohan vika mun muutoskriittisessä mielessä vai onko ProBodyn kieliopillinen taso laskenut edellisistä numeroista?

Pari lausetta ainakin Haikaraisen treenijutussa oli niin huonosti kirjoitettuja, että jouduin lukemaan lauseet useaan kertaan ennen kuin ymmärsin, mitä tarkoitettiin.
Sanaa 'teknisesti' (technically=periaatteessa) käytettiin väärin ainakin kerran, jos ei chia-siemenillä sitten ole teknisiä ominaisuuksia. :rolleyes: Jossain määrin
välillä myös ärsyttää Takamaan kirjoitustyyli, jossa puhutellaan lukijoita ja 'teitä kilpailijoita' suoraan. Sun muuta sellaista...

Back
Ylös Bottom