Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhhuh! Taisin saada yliannostuksen mukuloista. Yksi sellainen 3-vuotias pyöri tossa vajaan tunnin ja mä oon ihan valmis vaikken joutunut edes katsoon sen perään. Oltiin verhoissa ja revittiin sohvatyynyt lattialle ja avattiin kaikki ovet ja peloteltiin kissat sängyn alle yms. yms...

No, onneksi vieraat tykkäsivät kun tein niille hampurilaiset. Ja tykkäsivät jälkkäriksi tarjoamistani itse väsätyistä suklaakakusta ja vadelmakastikkeesta kera vaniljajäätelön.

eiks ookkin:D ainakin parempia kun niihin on käytetty mielikuvitusta eikä tietokone efektejä.

- - - Updated - - -

vidun siistii ku meni eilen 100kg! ja kaiken lisäksi kokeilin vielä huvikseni kesken treenien aika hyvin meni, tuon 100 kilon raja olisi ollut vasta jouluna < ehkä vähän aliarvioitu mun lihakset:D

Ostin tänään nallekarkkeja ja vodkaa kaupasta ja piti tehdä sitä liköörisekoitusta niistä, mutta ohjeen mukaan niitten karkkien pitääkin lillua siellä vodkassa 5 päivää :(

Ostin tänään nallekarkkeja ja vodkaa kaupasta ja piti tehdä sitä liköörisekoitusta niistä, mutta ohjeen mukaan niitten karkkien pitääkin lillua siellä vodkassa 5 päivää :(

Tee näin:

917831521.webp

Että kun nää Arskan Recallin tehosteet on mahtavia! :D
Kohtaus, jossa Arskan silmät pullistuu kuopistaan on paras ikinä! Oikiasti! :D

Aika kauan. Lillutin eilen hedelmäkarkkeja muutaman tunnin votkassa ja niistä lähti silläkin jo ihan kivasti makua. Turkinpippurit sen sijaan sulaa melko äkkiä nesteeseen!

No hyvä sitten jos lyhyelläkin liuotusajalla toimii. Toi viiden päivän ohje olis tehny niistä enemmän semmoista litkua ja juotavaa ilmeisesti.

Lillutin eilen hedelmäkarkkeja muutaman tunnin votkassa ja niistä lähti silläkin jo ihan kivasti makua. Turkinpippurit sen sijaan sulaa melko äkkiä nesteeseen!
Mä luulen, että nallekarkit saattais sulaa kattilassa lämmittämällä. Sen jälkeen kippaa vodkaa vähän kerrallaan sekaan, niin luulisi onnistuvan. Ei vaan kiehuta liikaa niin ei alkoholi haihdu.

Pullo vodkaa, puoli pussia turkinpippureita ja yksi chilipaprika (voimakkuuden voi valita itse - täällä meni habanero). Murskaa karkit ja pilko paprika joko siemenineen tai ilman. Nuo tyhjään pulloon ja sitten vodkaa päälle niin paljon kuin pullo vetää. Hölskyttele vähän ja laita hautumaan - mitä kauemmin sitä parempi.

Oli vähän tujua tavaraa :D

Turkinpippureiden kanssa tuollainen chiliviina voisi toimiakin. Pelkästään chilin kanssa ei ollut kovin hyvää. Kaverit kerran kokeili. :urjo:

Back
Ylös Bottom