Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3-doors Down - Kryptonite
Kiitoooos etelän akka, kun muistutit tosta leffasta. Siinähän tää ilta meneeki makosasti.In Bruges on kyllä sellanen, että iski meikäläiseen ku sata lekaa. Joidenkin mielestä hämärä, mutta tykkäsin ite kyl.
Eipä oo hetkeen ollut noin raskasta työpäivää, onneksi salilla käynti ja sosiaaliset kuviot pelasti päivän! Olin aamulla kiireessä jäädä jopa auton alle. Nyt Subwayn salaatti iltapalaksi...![]()

Kerro lisää!![]()
In Bruges on kyllä sellanen, että iski meikäläiseen ku sata lekaa. Joidenkin mielestä hämärä, mutta tykkäsin ite kyl.
Tää on kevyesti yks mun lempparileffoista. Ja on kiva huomata, että alunperin naisten hanipöö, Colin Farrell, on ottanut viime vuosien aikana erikoisempiakin rooleja eikä pelkästään tusinakeikkoja. Kundi on hyvä näyttelijä.
Tää on kevyesti yks mun lempparileffoista. Ja on kiva huomata, että alunperin naisten hanipöö, Colin Farrell, on ottanut viime vuosien aikana erikoisempiakin rooleja eikä pelkästään tusinakeikkoja. Kundi on hyvä näyttelijä.

Tuli näläkä, perhana. :(Haistappa vaahtokarkki paska pitsas kans.