Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3-doors Down - Kryptonite

Jostain syystä meikälle tulee aina tuosta biisistä mieleen tämä, vaikkei muistuta yhtään toisiaan:

EDIT: Tämä soi aivan kaikkialla Euroopassa nyt ilmeisesti. Luultavasti Suomeenkin tulee viimeistään ensi kesänä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kappas, levyraati. Vähän lässynlässyä perjantai-iltaan.

Eipä oo hetkeen ollut noin raskasta työpäivää, onneksi salilla käynti ja sosiaaliset kuviot pelasti päivän! Olin aamulla kiireessä jäädä jopa auton alle. Nyt Subwayn salaatti iltapalaksi... :)

Kerro lisää! :)

Oli kiire linjupiiniin. Nyt jotain menevää musaa! Hei huomasin pari uuttavanhaa Vippeytynyttä tässä ketjussa, tervetuloa vaan meidän merkitsevien joukkoon. :D

In Bruges on kyllä sellanen, että iski meikäläiseen ku sata lekaa. Joidenkin mielestä hämärä, mutta tykkäsin ite kyl.

Tää on kevyesti yks mun lempparileffoista. Ja on kiva huomata, että alunperin naisten hanipöö, Colin Farrell, on ottanut viime vuosien aikana erikoisempiakin rooleja eikä pelkästään tusinakeikkoja. Kundi on hyvä näyttelijä.

Tää on kevyesti yks mun lempparileffoista. Ja on kiva huomata, että alunperin naisten hanipöö, Colin Farrell, on ottanut viime vuosien aikana erikoisempiakin rooleja eikä pelkästään tusinakeikkoja. Kundi on hyvä näyttelijä.

Jep, tossa sai kyllä ihan uutta ulottuvuutta Farrelliin. Todisti, että osaa oikeastikin näytellä eikä vaan näyttää nätiltä.

Viikonloput tai vapaat on ihan yliarvostettuja. Päätä särkee. Koirakin tuhosi ja murusti tennispallon -On se taitava. Mulla on taas nälkä. Siinähän ne tärkeimmät.

Hitto, oon kyllä aikas hyvä tekemään pizzaa, toivottavasti teitä edes vähän harmittaa:D

415672_10151172124172381_1712009941_o.webp

Jos The Guard ei ole tuttu, niin äkkiä hankkimaan. Gleeson vetää tuossakin mahtavan roolin ja elokuvan huumori käy mielestäni yksiin monien suomalaisten leffojen kanssa

Syksyinen pimeä perjantai ilta, tuuli pöllyttämässä lehtiä kadulla ja tähdet loistamassa jossain pilvien lomassa... Voisiko olla täydellisempää hetkeä juoksulenkille! :haart: Musiikkia soimaan täysille ja sitten antaa raikkaan syysilman puhdistaa ajatuksia samalla kun koivet kuljettaa eteenpäin pitkin pimeitä katuja! :puntti:

Haistappa vaahtokarkki paska pitsas kans.
Tuli näläkä, perhana. :(

T-Byrdin nallekarkkiviinaresepti ei oikein toiminu missäXllä ja Pikkuhässäkällä. Oli shottilasi täynnä limaisia karkkeja ja hedelmän makusta viinaa.
Eihän siinä mitään pahaa tietenkään ole... Pistin vielä yhen turkkarin sekaan ja se suli kokonaan. Taidan tehä salmaria lopuista turkkareista... :kuola:

Back
Ylös Bottom