Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aion omistautua sohvalleni ja käpertyä käsi housuissa katsomaan töllötintä.
A.r.v.o.s.t.a.n Se on jotain ainutlaatuista ja hienoa. Taidat olla ensimmäinen nainen, joka edes mainitsee moisesta. Muuten saanu kuulla ihme nillitystä, jos koplaa munia ja kattoo töllöä..

Tuu kattoo perkele ni näytän. Suaki rupee vituttaa nii et tapetaa toisemme

Höh höh, ei tänää saa olla huonolla tuulella. Aurinkokin paistaa niin mukavasti ja kaikkee.

- - - Updated - - -

Tuu kattoo perkele ni näytän. Suaki rupee vituttaa nii et tapetaa toisemme

Höh höh, ei tänää saa olla huonolla tuulella. Aurinkokin paistaa niin mukavasti ja kaikkee.

A.r.v.o.s.t.a.n Se on jotain ainutlaatuista ja hienoa. Taidat olla ensimmäinen nainen, joka edes mainitsee moisesta. Muuten saanu kuulla ihme nillitystä, jos koplaa munia ja kattoo töllöä..

Semmone emäntä ois kyl hyvä kuka istuis viereen sohvalle ja rupeis koplaa munia

Taas perjantai :wtf: Mihin nämä viikot oikein menee?

Hyvä vaan että menee viikot nopeasti! Saisi mennä tulevatkin vauhdilla! :D
Ja joko olet muuten oppinut Hollantilaisten tavoille tai antamaan 3 poskisuudelmaa naisille halauksen kera? ;)

Jo toinen yläkropan hierontasessio kahen viikon sissään, eikä mihkää! Hieroja vaikutti niin turhautuneelta, ko tätä kroppaa auki saa. :D En varmaan kehtaa ees masentaa sitä näillä mun koivilla. :lol2:

Wiii! Työhaastattelussa käyty, peukut pystyyn että saan maanantaina hyviä uutisia! :)

Uusi autokin kotiutui pihaan ja vanha ruosteen raiskaamasta paskastakin pääsin samantien eroon. Hommat luistaa! :)

Kävin salilla. Which was nice. Oli silmänruokaakin, mutta väärässä päässä salia.

Luulen, että ruuaksi juuri laittamani kana, joka on parasta ennen 5.10 ja otettu pakkasesta vissiin tiistaina ei ole kovin
terveellistä enää. Se haisi hieman epäilyttävälle ja maistui myös jossain määrin hieman epäilyttävälle, joten joudun tyytymään
kalkkunaleikkeeseen, joka ei ole vanhentunutta, mutta vietti yhden yön keittiön pöydällä. :jahas:

Vituttaa heittää ruokaa menemään... Ja vituttaa, etten koskaan osaa/pysty syömään oikein kovan treenin jälkeen.

Hyvä vaan että menee viikot nopeasti! Saisi mennä tulevatkin vauhdilla! :D
Ja joko olet muuten oppinut Hollantilaisten tavoille tai antamaan 3 poskisuudelmaa naisille halauksen kera? ;)

Minä en oikeastaan tiedä minkä kansallisuuden tavoille olen oppinut. Toisaalta lähtee meteliä kuin espanjalaisesta, tai vittuilen kuin belgialainen, tai sitten vain olen ylimielinen kuin hollantilainen.

Tuosta poskisuudelmasta tulee joskus aika kiusallinen, kun jotkut kansallisuudet odottavat kahta ja toiset kolmea :lol2:

Wiii! Työhaastattelussa käyty, peukut pystyyn että saan maanantaina hyviä uutisia! :)

Uusi autokin kotiutui pihaan ja vanha ruosteen raiskaamasta paskastakin pääsin samantien eroon. Hommat luistaa! :)
Päätän peukun asennon vasta kun tiedän mikä tuli ruosteisen tilalle.

Niin ja sit kun koitat arpoa että kummalle puolelle moiskautat ja epäröit niin se meneekin suulle. Sit hävettää.

Olen sen verran ottanut linjauksen espanjalaisilta, että tervehdin niin vain naisia, joten eipä tuo suulle suutelu niin paha ole. Parasta on kuitenkin se, että kun jengi ei tiedä Suomesta juurikaan, niin aina kun möhlii jotain "joo, siis, näin me Suomessa on totuttu tekemään".

Eilen muuten juteltiin koulusta, ja kuulemma Espanjassakin yliopisto-opiskelijoille on hehkutettu, että Suomessa erityisesti on maailman paras opetus, jopa parempi kuin muissa Skandinavian maissa. Ei enää ihmetytä, miksi ennen tenttiä yksi espanjalaisista sanoi "Hei, olet Suomesta, sinulla ei ole mitään hätää siellä tentissä". Muuten eivät juurikan tiedä Suomesta mitään.

Back
Ylös Bottom