Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo edes viel alottanu päivän duuneja mut about 5h vapaaseen vkoloppuun. Saiskohan sunnuntain hipotella vaan kollareissa kotona? Nää vapaat vkoloput lipsahtaa aina tähän et sopii kaikenlaista ja kaikkien kans pitäis nähä jne. Rankkaa tää sosiaalinen elämä, olevinaan.

w00t! Homma skulaa ja nyt on VIP:t taas pari vuotta etiäppäin!

Nyt kun avaa vielä pussillisen beef jerkyä tässä kahvikupin ääressä niin perjantai on saanut arvoisensa aloituksen!

(ps. Ai helkkari, hienoa että tää muistaa jopa mun vanhan avatarin & signaturen 2-3 vuoden takaa x))

En oo edes viel alottanu päivän duuneja mut about 5h vapaaseen vkoloppuun. Saiskohan sunnuntain hipotella vaan kollareissa kotona? Nää vapaat vkoloput lipsahtaa aina tähän et sopii kaikenlaista ja kaikkien kans pitäis nähä jne. Rankkaa tää sosiaalinen elämä, olevinaan.

Ole ilonen vaan että on tekemistä viikonlopuksi. Mulla taas on tiedossa niin ohjelmaton vkl, että joutuu ottaa mukia, koska parempaakaan tekemistä ei ole.

Huomenta!:)

Onneksi kohta on viikonloppu, jos vielä joitakin tunteja jaksaisi töitä... Varmaan menee tämäkin päivä koomailun puolelle, ei vaan pienen ihmisen järki riitä kaikkeen. :D

Illalla aloiteltiin täyttämään paljua. :) Vaan aika kauan saapi lorotella sinne vettä, eli voi olla ettei ihan vielä tänään sitä tulille saada. Huomenna sitten jos tänään ei!

Hyvää perjantaita.

Liitteet

• 525736_488698344484879_1676586481_n.webp
    525736_488698344484879_1676586481_n.webp
    48,3 KB · Katsottu: 282
^Älä rupee läträämään viinalla. Tuo on just sitä.

- - - Updated - - -

Alkaa olla aika viileetä tuolla pihalla, pitäsköhän kohta jo alkaa etsimään noita pitkähihaisia paitoja kaapista.

Mulla on ainaki jo pitkätkalsaritki! No ei ole, ku tulin autolla töihin.

Ihanaa, viikonloppu ! Olen alisuoriutuja ja kävin heittämässä koululle vain papereita, jonka jälkeen tulin kotiin. Salipäivä tänään, mutta ei yhtään kiinnostanut. Itseni tuntien olisin vain pilannut päiväni menemällä salille murjottamaan, kun keho antoi ymmärtää että se tarvitsee vielä yhden palautumispäivän. Katsotaan huomenna sitten uudelleen :)

Mä tarvisin muistutuksen siitä mitä ihanaa on viikonlopus. En edes muista koska olis ollu viimeksi semmonen viikonloppu jota olis oikeen pitäny odottaa. Yleensä se vaan on sitä samaa paskaa.

Mä tykkään hulluna kun saa touhuta kotona ja nukkua niin pitkään kun nukuttaa!!!
Ei tahdo aika piisata kun kotona on monta juttua kesken. Pitäis pihaa alkaa iskeä talviteloille, vielä jokusia sipuleita istutella kevättä odottelemaan ja nyhtää kuolleet kesäkukkaset pois.
Ja siivota ja ja... Traktorikin vähän uppos nurmikkoon, sekin pitäisi korjailla. Ja kaataa puita. Ja ja.. Pilkkoa jo kaadettuja. Ja oksasilppurillekin ois hommeloita.

Ehkä ei ois kannattanu syyä aamupalalla karkkia... ja lähtä sitte heti vetään intervalleja...
Pieni aamulenkki takana. :urjo: Jalkatreeni pitäis lähtä parin tunnin päästä vielä vetämään.

Back
Ylös Bottom