Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä aika tasainen tappavaa tämä meininki tällä hetkellä. Aamusta iltaan samaa paskaa, pitäis vissiin ruveta taas ryyppäämään niin olis edes jotain vaihtelua.

Tai keksiä jotain parempaa tekemistä, mutta kun ei niin ei...

Mä tarvisin muistutuksen siitä mitä ihanaa on viikonlopus. En edes muista koska olis ollu viimeksi semmonen viikonloppu jota olis oikeen pitäny odottaa. Yleensä se vaan on sitä samaa paskaa.

Esimerkiksi tämä viikonloppu, jolloinka pääsee Wintersunin keikalle ja jossa mahdollisesti soitetaan uudelta, vielä julkaisemattomalta, albumilta biisejä. Keikkapaikka loppuunmyyty ja tuttuja tulossa runsain määrin. Tämä ei todellakaan ole paskaa.

Seuraavastakin viikonlopusta tulossa melko jännä, kun lauantaina menen My Little Pony-huutokauppaan (joo älkää edes kysykö :D) ja sunnuntaina Steel Pantherin keikalle. Sitä seuraavana viikonloppuna musiikkimessut, sitten Triviumin ja AILDin keikalle, jonka jälkeisenä päivänä olisi parit Halloween-bileet. Sitten taas klubi-iltaa black metallin parissa, frendin synttäreitä... Huh!

^Tommonen hyppääminen on muuttunu täs vuosien saatos niin jokaviikonloppuseksi rutiiniksi ettei sitä enää innolla odota. Mulla ei oo edes täs loppuvuonna ainoatakaa keikkaa jollekka oikeesti odotan pääseväni. Ne on vaan "mennään ny, ku ei muutakaa tekemistä ole" tyylisiä tapahtumia. Vaihteluksi kelpais koti viikonloppu jollain muulla kokoonpanolla, ku omassa seurassa.

Mä tykkään hulluna kun saa touhuta kotona ja nukkua niin pitkään kun nukuttaa!!!
Ei tahdo aika piisata kun kotona on monta juttua kesken. Pitäis pihaa alkaa iskeä talviteloille, vielä jokusia sipuleita istutella kevättä odottelemaan ja nyhtää kuolleet kesäkukkaset pois.
Ja siivota ja ja... Traktorikin vähän uppos nurmikkoon, sekin pitäisi korjailla. Ja kaataa puita. Ja ja.. Pilkkoa jo kaadettuja. Ja oksasilppurillekin ois hommeloita.

Voi että, olis niin ihanaa laittaa kyllä kukkasipuleita, jotka sitten nousis kun on vielä lunta maassa. Mutta ei se kannata, koska mun karvaperseinen ystäväni kaivaa ne ylös ja hotkii suihinsa. Olen joutunut maksamaan parit kukkasipulit:P
Itsehän ajattelin viedä reippaasti auton pesuun jo ysiksi, siitä Nuuksioon juoksukaverin kisareitti vielä viimeisen kerran, sitten vois vaihtaa talviverhot ja vaihtaa kaikki pinkit sohvatyynyt ja muut mustiin talviversioihin; todella harmi ettei mulla ole talvikahvinkeitintä; valkoinen Moccamaster olis kyllä todella hieno talviversio:P

Tää on jotenkin ihan sairaan hyvä piisi, alkaa vasta minuutin kohdalta musiikki:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Illalla aloiteltiin täyttämään paljua. :) Vaan aika kauan saapi lorotella sinne vettä, eli voi olla ettei ihan vielä tänään sitä tulille saada. Huomenna sitten jos tänään ei!

Paikallinen VPK täyttää noita täälläpäin, kun antaa pienen lahjoituksen poikien virkistäytymiskassaan. Ja ihan puhtaalla vedellä...

Höpsis! Viikonloppuja varten eletään, kun saa olla 2 päivää poissa työpaikalta ja nukkua niin pitkään kuin huvittaa.

Höpsis! Ylihuomisen jälkeenhän on taas maanantai. Ei siitä kovin jaksa innostua.

Tää työviikko on taputeltu ja tän illan yks illanvietto peruttu. Aion omistautua sohvalleni ja käpertyä käsi housuissa katsomaan töllötintä.

Siis selkäreeni käydään toki taputtelees mut muuten.

Paikallinen VPK täyttää noita täälläpäin, kun antaa pienen lahjoituksen poikien virkistäytymiskassaan. Ja ihan puhtaalla vedellä...

Joo saatais mekin vesi tonne autollakin, mutta kyllä tuolla kaivossa vettä piisaa. Vähä kestää mutta eipä tässä kiiru ole. :)
Mut hyvä tietää että VPK:ltakin voisi kysellä joskus jos tarvetta on.

Back
Ylös Bottom