Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi siivoominen on kyllä ihan suoraan saatanasta. Viimeks imuroinu 5vk sitten ja kaikki paikat on ihan pölysiä mut ei vaan vittu tippaakaan kiinnosta tehdä asialle yhtään mitään..

Tulis varmaan siivottuu useimmin jos kävis naisia kyläs.

Noin täälä.

Miten niin ei saa!? Kyykkyä, perkele, kyykkyä! :whip:

No siksei, ku olihan noiki naisperseet jotka videossa esiintyi "liian hyviä". Siis nainen jolla on tommonen perse, tai parempi menee automaattisesti lokeroon "ei halua olla missään tekemisissä mun kans"

Ens viikolla lähtee mun kinttuneitsyys... Kuinka kauan olit hieronnassa? Mietin vaan, että mitkä kaikki paikat kerkee hierouttaa...

Eka kertalaisena olin vain 45min kun ei tarvinu ottaa kuin kevyesti. Vaatii pari kertaa totuttelua jotta toleranssi kasvaa noiden hierontaan, esim mun selkää saa jo murjoa ihan kunnolla. Vaikka otti kevyesti noi jalat niin silti osittain tuntu että joutu alkaa kaikkia muita lihaksia jännittään että sai pidettyä hierottavan kohteen rentona. Käytännössä kaikki muut paitsi jalkaterät ja pakarat tuli käytyä läpi.. Voisin kuvitella että kun kestävät kunnon murjontaa niin ajan voi melkein tuplata että kerkeää käydä kunnolla läpi.

Kuulostaa pahamaineiselta penikkataudilta!!! :eek:

Ihan samaa olen jossain välissä epäilly.. Noiden jalkojen kanssa ollu niin paljon muutakin ongelmaa etten edes yllättyis. En ole voinu mm. plantaarifaskiitin takia edes juosta pariin vuoteen tässä välissä niin noi sääret on hyvin rauhottanu siinä samalla kun ei tuu ku pyöräiltyä ja käveltyä.

Pois noi videot!
Pewkele, piti mennä aikasin nukkumaan siivouksen jälkeen, erehdyin kääntämään tv: n 4: lle ja sieltä tulee Taken. Vaikuttaa hyvältä.

Mikä meininki?! Nukkumaan, vaan jos malttaisi. Huomenna onneksi perjantai! :dance:

Mikä meininki?! Nukkumaan, vaan jos malttaisi. Huomenna onneksi perjantai! :dance:

Mikä boogie? Väsyttäis juu, mutta kun ei tosiaan malta vielä laittaa nukkumaan. Ja mitäs hauskaa perjantaissa? Pitkä ja tylsä koulupäivä taas kaukana kotoa, yksin reissussa, sosiaalinen elämä vähissä jne.

Back
Ylös Bottom