Aika anorektinen meno täälä offtopicissa. Vai että 1500kcal. Joo joo... :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonkos sulle nyt sitten suositeltiin päivän kaloreiks?Sneakkaat sinne aamupalan ja lounaan & lounaan ja iltasapuskan väliin parit välipalat ja alotat aamun isommalla aamupalalla niin humpsista!! Oot saanut jo 1000 kaloria lisää päivään! :P
Paljonkos sulle nyt sitten suositeltiin päivän kaloreiks?Sneakkaat sinne aamupalan ja lounaan & lounaan ja iltasapuskan väliin parit välipalat ja alotat aamun isommalla aamupalalla niin humpsista!! Oot saanut jo 1000 kaloria lisää päivään! :P
Aika anorektinen meno täälä offtopicissa. Vai että 1500kcal. Joo joo... :jahas:
Mie lopetan kohta kokonaan syömisen ku mennee niin helekkarin vaikiaksi.
No tota just tarkotin. Emmie pahalla... Niskasta kiinni ja mäkkärii kerran päivässä. Saat iloa ja kaloreita.
Se sano et 2800kcal, saisin jäähä plussalle jonkin verran. Mutta tuossa just laskeskelin että tuokaan ei välttämättä riitä. Tiiä sit kui palijon tarvihtis olla plussan puolella, että kroppa ei löis ittiään lukkoon. Mulla meni pasmat taas aivan sekasin! :S

Pikkuhiljaa rupeet syömään päivä päivältä enemmän ja katot miten kroppa reagoi!Sama :wtf: Paitsi että mun kello näytti heräämisen kohdalla 4:55. Johtuu varmaan eri aikavyöhykkeestä...
Itellä näytti kello heräämisen kohdalla 2:30. Ja 3:10. Ja 3:55. Ja 4:30. Ja 6:15. Olipas kiva yö hei :jahas:.
Tuliko Daniel ja Bruce sunkin uniin?
Ei kun mä näin unta Judohemmosta. Näin semmosta unta, että se jätti mut jonkun NAISEN takia.
Mie en tiiä pitääskö tässä itkiä vai nauraa, ku sain eilen kuulla että syön päivittäin periaatteessa 1500kcal liian vähän (mikäli haluan saaha maksimit irti reeneistä). Ei oo nimittäin ennää mikään pieni kalorimäärä kyseessä.. Voehan vittu. :jahas:
Että huamenta vaan! Tämä tiistai on juuri sitä ittiään.
Kauheaa. Ja todella törkeää käytöstä.
Mulla oli vähän tota samaa ongelmaa, mutta sittemmin löysin Twixit:P Niistä saa kivasti lisäkaloreita:D Lisäksi oon keväästä asti syönyt melkein joka päivä ranskalaisia töissä..en usko että tästä on haittaa, koska just eilen ostin lastenosastolta kollarihousut kun muut ei pysy jalassa.
Olenkohan työpaikkakiusattu, en saa koskaan syödä rauhassa: 'Onko sun pakko preparoida toi kana, etkö voi vaan syödä sitä' 'Tässä sulle lisää paperia, pyyhi naama, tai ehkä sun pitäis oikeastaan mennä suihkuun'. :jahas:

Itellä näytti kello heräämisen kohdalla 2:30. Ja 3:10. Ja 3:55. Ja 4:30. Ja 6:15. Olipas kiva yö hei :jahas:.
Sanopa muuta. Pahinta on, että se on käyny vielä toteenkin :(.
Mitä, onko Judis poistunut kaatikselta?