Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljonkos sulle nyt sitten suositeltiin päivän kaloreiks? :) Sneakkaat sinne aamupalan ja lounaan & lounaan ja iltasapuskan väliin parit välipalat ja alotat aamun isommalla aamupalalla niin humpsista!! Oot saanut jo 1000 kaloria lisää päivään! :P

Niin tai laittaa esim. riisin, perunoiden tai vaikka keitettyjen kasvisten päälle sata grammaa voita. Eiköhän siitä saa muutaman lisäkalorin.

Paljonkos sulle nyt sitten suositeltiin päivän kaloreiks? :) Sneakkaat sinne aamupalan ja lounaan & lounaan ja iltasapuskan väliin parit välipalat ja alotat aamun isommalla aamupalalla niin humpsista!! Oot saanut jo 1000 kaloria lisää päivään! :P

Se sano et 2800kcal, saisin jäähä plussalle jonkin verran. Mutta tuossa just laskeskelin että tuokaan ei välttämättä riitä. Tiiä sit kui palijon tarvihtis olla plussan puolella, että kroppa ei löis ittiään lukkoon. Mulla meni pasmat taas aivan sekasin! :S

- - - Updated - - -

Aika anorektinen meno täälä offtopicissa. Vai että 1500kcal. Joo joo... :jahas:

Mee huutelemmaan sille personal trainerille (ei oma). Mie lopetan kohta kokonaan syömisen ku mennee niin helekkarin vaikiaksi.

Jumalauta että tuli pelottavan näköinen täti kauppareissulla vastaan! Ja ei, en katsonu peilikuvaani, mä olen enkeli verrattuna siihen tätöseen. Vieläki karmii selkäpiitä.

Se sano et 2800kcal, saisin jäähä plussalle jonkin verran. Mutta tuossa just laskeskelin että tuokaan ei välttämättä riitä. Tiiä sit kui palijon tarvihtis olla plussan puolella, että kroppa ei löis ittiään lukkoon. Mulla meni pasmat taas aivan sekasin! :S

Syöminenhän on yksi elämän suurimmista nautinnoista, ei siitä kannata pasmoja sekottaa! :P Eipä noista kaloreista niin helpolla voi mitään neuvoja suoraan antaa. Jos tuntuu ettet palaudu tai kehity --> Syö enemmän / lepää enemmän. :)

Jos on hyvin tähän asti mennyt jollain 1300 kcal / pvä tasoilla niin suora muutos 2800 kcal / päivä on aika iso, joten voi se totuttelua vaatia :) Pikkuhiljaa rupeet syömään päivä päivältä enemmän ja katot miten kroppa reagoi!

ps. Mäkin haluan pari Happy Mealiä!! :O

Sama :wtf: Paitsi että mun kello näytti heräämisen kohdalla 4:55. Johtuu varmaan eri aikavyöhykkeestä...

Joo tää väli heittää just about ton puol tuntii.

Itellä näytti kello heräämisen kohdalla 2:30. Ja 3:10. Ja 3:55. Ja 4:30. Ja 6:15. Olipas kiva yö hei :jahas:.

Tuliko Daniel ja Bruce sunkin uniin? Mulla lotisi vissiin niin rajusti kusi kallon sisällä, että heräilin siihen loiskeeseen.

Mie en tiiä pitääskö tässä itkiä vai nauraa, ku sain eilen kuulla että syön päivittäin periaatteessa 1500kcal liian vähän (mikäli haluan saaha maksimit irti reeneistä). Ei oo nimittäin ennää mikään pieni kalorimäärä kyseessä.. Voehan vittu. :jahas:

Että huamenta vaan! Tämä tiistai on juuri sitä ittiään.

Mulla oli vähän tota samaa ongelmaa, mutta sittemmin löysin Twixit:P Niistä saa kivasti lisäkaloreita:D Lisäksi oon keväästä asti syönyt melkein joka päivä ranskalaisia töissä..en usko että tästä on haittaa, koska just eilen ostin lastenosastolta kollarihousut kun muut ei pysy jalassa.
Olenkohan työpaikkakiusattu, en saa koskaan syödä rauhassa: 'Onko sun pakko preparoida toi kana, etkö voi vaan syödä sitä' 'Tässä sulle lisää paperia, pyyhi naama, tai ehkä sun pitäis oikeastaan mennä suihkuun'. :jahas:

Mulla oli vähän tota samaa ongelmaa, mutta sittemmin löysin Twixit:P Niistä saa kivasti lisäkaloreita:D Lisäksi oon keväästä asti syönyt melkein joka päivä ranskalaisia töissä..en usko että tästä on haittaa, koska just eilen ostin lastenosastolta kollarihousut kun muut ei pysy jalassa.
Olenkohan työpaikkakiusattu, en saa koskaan syödä rauhassa: 'Onko sun pakko preparoida toi kana, etkö voi vaan syödä sitä' 'Tässä sulle lisää paperia, pyyhi naama, tai ehkä sun pitäis oikeastaan mennä suihkuun'. :jahas:

Noi ranskalaiset kuulostaa kyllä erittäin hyvältä! :D Makiaa syön seuraavan kerran jouluna. :P
Lähinnähän tuo määrä järkytti siinä mielessä, ku mie en oo lähelläkään anorektikon mittoja. :D Toisaalta se heijastuu aika lailla sitten mun reenimäärään. Mutta häätyy vaan alkaa tankkaamaan enämpi. :)

Itellä näytti kello heräämisen kohdalla 2:30. Ja 3:10. Ja 3:55. Ja 4:30. Ja 6:15. Olipas kiva yö hei :jahas:.

Melkein sama, mutta heräsin 2 kertaa vähemmän. Oli aivan järjettömän levoton yö, kun unet oli vähän kaikenlaista. Kiersin mm. Aasiaa reppureissaajana, kokeilin LSD:tä ja söin jotain paistettua rottaa. Sitten kun herätys soi, niin totesin, etten nouse vielä, ja jatkoin unia ennen kun tuli 11-12h täyteen.

Voisko joku tulla änkemään noi mun vaatteet hyllyihin / laatikoihin? Yhtään ei nappais, ei mitenkään päin, mut se on nyt tehtävä. Ahdistaa jo etukäteen pelkkä ajatus. Se kodin hengetär ois kyl enemmän ku hyvä nyt.

Back
Ylös Bottom