Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun viikonloppu alkoi nyt! :dance2: Täytyypi lähteä valloittamaan cityä jääpuikot kourassa. Ihan järettömän viileää jo ulkona. Sanokaas muut vielä millaiset viikonlopun meiningit teillä on. :D

Ihanaa, kun mulle löytyy sympatiaa ja tukea (muualtakin kuin urheilurintsikoista) :love:

EDIT. Voisitko sympatiseerata mua niin paljon, että kävisit mun puolesta suihkussa? Mä kun oon niin poikki ja nälkänen lenkin jäljiltä, etten millään jaksas :D

Ei pysty, kävin jo. Sitäpaitsi puhtaus ennen kaikkea ;)

Heitin vain hatusta bändin ja kappaleen - kaikkitietävä kun olen.
Tätä et tiiä?

I close my eyes so I don't have to see
I shut my heart and tell my mind to run and flee
Once I was flying, flying, flying high
I touched the sky

- - - Updated - - -

Meininki on rautaa, niinku aina :D Vähän hirvittää nuo vielä syömättömät 3400kcal, mutta vot evör.

Mun viikonloppu alkoi nyt! :dance2: Täytyypi lähteä valloittamaan cityä jääpuikot kourassa. Ihan järettömän viileää jo ulkona. Sanokaas muut vielä millaiset viikonlopun meiningit teillä on. :D

Jaa-a...kai sitä vois saunan lämmittää.

Tämä se vaan rokkaa!

E: Ajattelinpa itekki lämmittää saunan tuossa myöhemmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en oo käyny saunassa kuukausiin! :itku: Huutava vääryys. En oo varannu saunavuoroa eikä mun kämpässä ole mokomaa hikihuonetta.

Kamelottia ei ookkaan tullu kuunneltua vuosikausiin. Joskus ajat sitte diggailin aika paljonkin, sillon Karma ja Epica levyjen aikaan. Jösses, että siitä muuten on jo aikaa.

Tämän hetken parhaimmat fiilistelybiisit lauantain kunniaksi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom