Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanaa, kun mulle löytyy sympatiaa ja tukea (muualtakin kuin urheilurintsikoista)
EDIT. Voisitko sympatiseerata mua niin paljon, että kävisit mun puolesta suihkussa? Mä kun oon niin poikki ja nälkänen lenkin jäljiltä, etten millään jaksas :D
Joo. Mistä arvasit?
Tätä et tiiä?Heitin vain hatusta bändin ja kappaleen - kaikkitietävä kun olen.
Mun viikonloppu alkoi nyt! :dance2: Täytyypi lähteä valloittamaan cityä jääpuikot kourassa. Ihan järettömän viileää jo ulkona. Sanokaas muut vielä millaiset viikonlopun meiningit teillä on. :D
Mun viikonloppu alkoi nyt! :dance2: Täytyypi lähteä valloittamaan cityä jääpuikot kourassa. Ihan järettömän viileää jo ulkona. Sanokaas muut vielä millaiset viikonlopun meiningit teillä on. :D
Ikäkriisi... Onneks kroppa on täydellinen, kuin 10v tytöllä.Kamelottia ei ookkaan tullu kuunneltua vuosikausiin. Joskus ajat sitte diggailin aika paljonkin, sillon Karma ja Epica levyjen aikaan. Jösses, että siitä muuten on jo aikaa.
No se sauna kyllä tekisi poikaa! ..Eiku hetkonen, voiko noin sanoa, vai yhdistinkö mä nyt kaksi sanontaa..totaaliblokki :D
iha mälsää, kaljaa ei uskalla juoda ku märssynny panacodia koko päivän ja saunaa taas ei oo.
Hyi mitä biisejä daikulta!