Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot tulos vanhaks

Niin se varmaan on. Ei sitä vaan jaksa ilman hyviä yöunia ja ryyppäämissäkin eniten haittaa ne huonot unet ;)

Niijoo sähän säästät autoo ni täytyy rajottaa tietokoneissa eiks nii?

ÖItä saatana -->

Tietokone tärkeämpi mitä auto imo. :D Bussilla pääsee, mut kyl mä sellasen pikkunäppärän kaaran hankin vielä joskus!

Niin se varmaan on. Ei sitä vaan jaksa ilman hyviä yöunia ja ryyppäämissäkin eniten haittaa ne huonot unet ;)

Joo sama havaittu täälläkin ja ens viikolla tulee vast 18 täytee... :jahas: Vois nytki mennä nukkumaan taas sellaset 9½h yökkärit, et jaksaa koulussa istua huomenna. Öitä!

Siistihän eukko suus.

Vai notta bussilla pääsee! Örgh tänäänkin melkein koko päivän ajellu autolla musaiikkia kuunnellen.

Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. :evil: Mä tykkään, että mulla on kuski.

No höh, tulin vaan toteamaan että mä pilasin ne tällä kertaa:( Vähän ajatus harhautuu niin ei se muuta tarvii; meni vahingossa leivinjauhetta kekseihin eikä soodaa ja puolukkapiirakasta tuli aivan sairaan ruma. Mut jos ei ne huomais..

2012-09-30-847.webp 2012-09-30-852.webp

Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. :evil: Mä tykkään, että mulla on kuski.

Nostattaa enämpi fiilinkiä kun saa runnova kaasuva mussiikin ryntäilyjen tahtiin ja kepin heilutuksesta puhumatikaan!

Nostattaa enämpi fiilinkiä kun saa runnova kaasuva mussiikin ryntäilyjen tahtiin ja kepin heilutuksesta puhumatikaan!

Kotona voi kuunnella musaa ja heiluttaa persettä kylliksi. :dance2:

Kotona voi kuunnella musaa ja heiluttaa persettä kylliksi. :dance2:

Blööh.. Ykstoikkoi vosu.

Olihan lystikäs viikonloppu! Eilen hölkyteltii kölkyteltii kaverin tilalla tallin lattialla. hehe.. Myöhemmin piti sit kyl nousta ylös notta pysty möykkäämään levyjen mukana kovammin!

Ei se sumppi vissii kovin hyvä idea ollu sielä vanhalla kelolla. Väsymystä ei oikee oo ja ajatus kulkee ihan liian kirkkaasti. Uni ei tuu ja mies pyörii :jahas: olis pitäny ottaa kalja sen pullan kans.

Ja tietokone ei tos oo tärkeempi ku auto. Sen takii mul on autoja kaks.

Musa ei oo koskaan yksitoikkoista. :jahas:

No emmie mysaiikistä hölpöttänykkää! Örgh

Ei se sumppi vissii kovin hyvä idea ollu sielä vanhalla kelolla. Väsymystä ei oikee oo ja ajatus kulkee ihan liian kirkkaasti. Uni ei tuu ja mies pyörii :jahas: olis pitäny ottaa kalja sen pullan kans.

Ja tietokone ei tos oo tärkeempi ku auto. Sen takii mul on autoja kaks.

Kalja on hyvästä.

Helvetti kun ei jaksais millään jaksaa peseytyä.. Huomen vaan täytys taas mennä ihmisten ilmoille ku on duuniva.

Jaa-a, kukin tavallaan. Taidan olla kotikissa. Nyt öitä kohden!

Back
Ylös Bottom