Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljonko maksoi?

Siis toi Daiinan kone.

Mennyt ohi näön viestisi, mut jotakin 600 euron luokkaa. Kyllähän tämä kämppää koristuttaa komiasti.

Jassoo, mihin tämä viikonloppu livistääkään! Musan popitusta bassot jytisten.

Tässä kuva koiralenkiltä tänään, mutta Kairan kuva on kyllä hianompi, tämä on vähän huonolla kännykameralla otettu:

Mut meen takas keittiöön.

Kännykameralla munkii oli otettu. Tänään oli kyl upee päivä. Oispa koira jo kotona niin ois päässy tonne pururadalle nakin kanssa riehumaan :)

Mitäs sää siellä taas kokkaat?

Kännykameralla munkii oli otettu. Tänään oli kyl upee päivä. Oispa koira jo kotona niin ois päässy tonne pururadalle nakin kanssa riehumaan :)

Mitäs sää siellä taas kokkaat?

Niin oli, varmaan viikkoon ekaa kertaa paistoi aurinko! Kosminen ulkoilukeli. Rykäsin samaan rahaan syyskukatkin:)

Mulle tuli aivan vastustamaton inspiraatio tehdä rahka-puolukkapiirakka muropohjaan ja vihdoin niitä helkkarin keksejä, ennenkuin kaikki suklaat saa heittää pois. Voit kyl poiketa n tunnin päästä teellä jos haluut maistaa:D Ostin jopa vaniljajäätelöä, mulla on varmaannkin paljon ystäviä töissä huomenna:D

Just katoin ton Miikan noston, ihan huikee jätkä.

Jännä juttu et kaveri löysi tiensä noinkin miehekkääseen lajiin ja päässyt siinä pitkälle - Muistan hepun ala-asteiästä eikä todellakaan ollut mikään atleettinen tyyppi tuolloin ja jos ois pitäny tulevaisuutta ennustaa niin oisin luultavimmin veikannut et jonkinsortin kynäniska nörtti siitä tulee, mut väärässäpä olisin ollut.. :)

Mulle tuli aivan vastustamaton inspiraatio tehdä rahka-puolukkapiirakka muropohjaan ja vihdoin niitä helkkarin keksejä, ennenkuin kaikki suklaat saa heittää pois. Voit kyl poiketa n tunnin päästä teellä jos haluut maistaa:D Ostin jopa vaniljajäätelöä, mulla on varmaannkin paljon ystäviä töissä huomenna:D

Suhteellisen houkuttelevaa mutta oon niin täynnä mansikkarahkaa, että saattaisin räjähtää matkalle :D

Jännä juttu et kaveri löysi tiensä noinkin miehekkääseen lajiin ja päässyt siinä pitkälle - Muistan hepun ala-asteiästä eikä todellakaan ollut mikään atleettinen tyyppi tuolloin ja jos ois pitäny tulevaisuutta ennustaa niin oisin luultavimmin veikannut et jonkinsortin kynäniska nörtti siitä tulee, mut väärässäpä olisin ollut.. :)

Noi on aina yllättäviä. Reenautin joskus yhtä mun ikäistä mimmiä ekan lapsensa jälkeen. Se lopetti sit kesken ja aattelin et eipä mimmiä varmaan ikinä salilla enää näy. Kesällä se kuitenkin oli käyny jossain vahva mies -kisojen naisdivisioonassa rykimässä ihan kelpo tuloksia. Niin ne ihmiset vaan yllättää :)

Putkirullaa eli foamrolleria :)

Piti ihan kahtua minkä sorttinen vehe on kyseessä, ko ei oo tuttu. :) Voin kuvitella minkälaiset tuskat tuosta saapi aikaseksi, jos paikat on oikkeen jumissa. :lol2: Kipukoukku on kans yllättävän tehokas. :) 50e tuntuu vaan meleko tyyriiltä sijotukselta sellaseen puukeppiin, jonka vois periaatteessa itekin tekasta. :S Jos sitä kuitenkin laiskana kävelis vaan sinne kauppaan ostamaan sellasen. :D

Piti ihan kahtua minkä sorttinen vehe on kyseessä, ko ei oo tuttu. :) Voin kuvitella minkälaiset tuskat tuosta saapi aikaseksi, jos paikat on oikkeen jumissa. :lol2: Kipukoukku on kans yllättävän tehokas. :) 50e tuntuu vaan meleko tyyriiltä sijotukselta sellaseen puukeppiin, jonka vois periaatteessa itekin tekasta. :S Jos sitä kuitenkin laiskana kävelis vaan sinne kauppaan ostamaan sellasen. :D

Mä en saanu kipukoukusta mitää irti, paitsi voin koukata jonku akan kainaloon sillä. Paska vehjes siinä lihasten jumien hoitomieles!! Tai oikeasti en vaan osaa.

Foamrolleria vois kokeilla, hitto kun niitäki on joka lähtöön.

Ja sitäpaitti piirakat lihottaa ja pilaa kaiken, ei mitää semmosia. Äärettömän askeettista bodylifeä forever!!

Onhan se, hieno urheilija ja ihmisenä nöyrä ja lepponen kaveri.

Melkeen muuten menin kattoon ton livenä, mutta en kerenny ku oli muka jotain tärkeempää. Isä tossa filmillä näkyki olevan.

Ai ooksää jostain Rautiosta päin? Kivaa seutua, erityisesti kesällä.u

Mä en saanu kipukoukusta mitää irti, paitsi voin koukata jonku akan kainaloon sillä. Paska vehjes siinä lihasten jumien hoitomieles!! Tai oikeasti en vaan osaa.

Foamrolleria vois kokeilla, hitto kun niitäki on joka lähtöön.

Selkiästi harjotuksen puutetta. :) Itellä sattu meleko lahjakkaasti, ko tuota selkää rupesin sillä telomaan. Ei siinä, ens viikolla sekin korvataan oikealla hierojalla. Saapi ehkä tuon puolen vuoden niska-hartiajumin poies ja verenkin kiertämään päässä.

Mä suunnitttelin kanssa, että kun oon seuraavan kerran taas työttömänä, niin sitten on ZZ Top -parran aika. Niin komian punasta tämä sänkiki :)

Miks ei samantien? Mäki tässä oon antanu parran kasvaa kohta varmaan kuukauden päivät eikä senttejä oo vasta ku muutama, ja ihan työssä käyvä olen. Tosin en oo kyllä missää asiakaspalvelualalla tms edustushommissa.

Mennyt ohi näön viestisi, mut jotakin 600 euron luokkaa. Kyllähän tämä kämppää koristuttaa komiasti.

Mä googlailin sillon ku mainitsit ja luulin et olis ollu joku paritonnii mut ei sitte. Köyhä
tyhmästä päästä...

...saa ystävät hauskoja hetkiä? Ainakin meijän piireissä :rolleyes:

Mä googlailin sillon ku mainitsit ja luulin et olis ollu joku paritonnii mut ei sitte. Köyhä

Ei mulla ois sellasia rahoja. :D Ihan peruskone tää on. Sellainen, että musaa voi kuunnella ja netissä hyöriä. Nehän ne tärkeintä on!

Hitto kun on väsynyt olo, vaikka ei viikonloppuna tullut rellestettyäkään.

Back
Ylös Bottom