Sanze
Friba-apina
Come on, ei se nyt niin leveä ole :D Eihän...? :(
Äänekäs joo.. ja se katse! :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Come on, ei se nyt niin leveä ole :D Eihän...? :(
Tuijottaa kylm(illä)ällä silmällä.
Mie taas yritän löytää juurikin niitä istuvia ja vieläpä hyvän näkösiä housuja, mutta eeehh.. :jahas: Koitan tässä epätoivosesti miettiä keinoja, joilla pienentää reisilihaksia. Onko vinkkejä? :-D Muuta ko nälkään nääntyminen. :jahas:

Anna sille uusi mahdollisuus![]()
huhuh kun tästä pulssi vähän laskee niin vois mennä nukkumaan.
Anna sille uusi mahdollisuus![]()
Mulla ois kaappi täynnä hyviä housuja, mutta ne ottaa perseestä kii ku se on kasvanu ku oon alkanu suorin jaloin mavetella. :jahas: Reidet kyllä hyvin soikentuu lenkkeilyllä, mutta se vaatii myös miinustelua sitten. Hyvin sain kyllä kesän juoksukauden aikana vähäisetki sviipit jaloista polteltua pois. :itku:
Toisaalta ittellenihän mie oon tämän tehny ku rakastan jalkapäiviä salilla. :D Miinustelua tullee oikeastaan tällä hetkellä joka päivä lukuunottamatta lepopäivää, että jospa ne nyt asettuis joskus tässä aloilleen. On tässä kuukaudessa jo kehitystä huomannu ku ei oo enää vetäny mitään proteiinijauheita sun muita semmosia, vaan ottanu ruokavalion kautta sen tarvittavan. Lenkkeiltyä tulee nyt syys-talviaikaan kerran-pari viikkoon. Jospa tässä alkas näyttämään ihmiseltä viimestään ens vuonna. :-D

Jospa tässä alkas näyttämään ihmiseltä viimestään ens vuonna. :-D

Mee heimoos :D
Voe herran jestas, onneksi sattuin istumaan lattialla.. tuolilta oisin tipahtanu ennen aikojani. :D Allekirjotan Sanzen kommentin; en ennää ikinä avvaile mittää linkkejä. :D
Jahas, olipa hyvä kyykkyperse, niin hyvä että plörähti itellä kakkendaali housuun. Iso kiitos!
:D :piis:
eDit: Huoh, 1,2,3,4... :D
Mitä helvettiä?! Joku muukin siis sanoo näin! Mun hyvä ystävä aina käskee mun mennä heimooni ku kiusaan sitä :D
Heh.. :D Luulis ny, ettei mun ja taden reaktioiden jälkeen olis tarvinnu koko linkkiä avata, mut se on se uteliaisuus... Se on paha se :D
Tai niinhän me väitetää... Katotaa vaa ku tulee seuraava ni molemmat avaa sen kumminkin :D
Jep jep! Mulla on dieettailu projektina jouluun saakka, jospa sillon ois kondiksessa (ja jotain lihasta edes jäljellä).![]()
Minä pisti ruokavalion uuteen uskoon tossa keväällä ni näyttää ainahi toimivan. Ja tipaton alko tossa viime viikon sunnuntaimorkkiksen seurauksena että että.. Eiköhän tämä tästä. :DMiltä sinä sitten näytät tällä hetkellä?![]()

Tai niinhän me väitetää... Katotaa vaa ku tulee seuraava ni molemmat avaa sen kumminkin :D
Näinpä. :D
Mörkö ois vissiin lähimpänä kuvausta.![]()
Pyynnöstä: http://tinyurl.com/bq6v4m :D
Profiilin kuvan perusteella kyllä jotain ihan muuta kuin mörkö ;)

Jep jep! Mulla on dieettailu projektina jouluun saakka, jospa sillon ois kondiksessa (ja jotain lihasta edes jäljellä).![]()