Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie taas yritän löytää juurikin niitä istuvia ja vieläpä hyvän näkösiä housuja, mutta eeehh.. :jahas: Koitan tässä epätoivosesti miettiä keinoja, joilla pienentää reisilihaksia. Onko vinkkejä? :-D Muuta ko nälkään nääntyminen. :jahas:

Mulla ois kaappi täynnä hyviä housuja, mutta ne ottaa perseestä kii ku se on kasvanu ku oon alkanu suorin jaloin mavetella. :jahas: Reidet kyllä hyvin soikentuu lenkkeilyllä, mutta se vaatii myös miinustelua sitten. Hyvin sain kyllä kesän juoksukauden aikana vähäisetki sviipit jaloista polteltua pois. :itku:

En nähny kyykkypersettä. Disappointed. :jahas: Muuten ei kyl säväyttänyt!

Jahas, olipa hyvä kyykkyperse, niin hyvä että plörähti itellä kakkendaali housuun. Iso kiitos!

:D :piis:

eDit: Huoh, 1,2,3,4... :D

Mulla ois kaappi täynnä hyviä housuja, mutta ne ottaa perseestä kii ku se on kasvanu ku oon alkanu suorin jaloin mavetella. :jahas: Reidet kyllä hyvin soikentuu lenkkeilyllä, mutta se vaatii myös miinustelua sitten. Hyvin sain kyllä kesän juoksukauden aikana vähäisetki sviipit jaloista polteltua pois. :itku:

Toisaalta ittellenihän mie oon tämän tehny ku rakastan jalkapäiviä salilla. :D Miinustelua tullee oikeastaan tällä hetkellä joka päivä lukuunottamatta lepopäivää, että jospa ne nyt asettuis joskus tässä aloilleen. On tässä kuukaudessa jo kehitystä huomannu ku ei oo enää vetäny mitään proteiinijauheita sun muita semmosia, vaan ottanu ruokavalion kautta sen tarvittavan. Lenkkeiltyä tulee nyt syys-talviaikaan kerran-pari viikkoon. Jospa tässä alkas näyttämään ihmiseltä viimestään ens vuonna. :-D

Toisaalta ittellenihän mie oon tämän tehny ku rakastan jalkapäiviä salilla. :D Miinustelua tullee oikeastaan tällä hetkellä joka päivä lukuunottamatta lepopäivää, että jospa ne nyt asettuis joskus tässä aloilleen. On tässä kuukaudessa jo kehitystä huomannu ku ei oo enää vetäny mitään proteiinijauheita sun muita semmosia, vaan ottanu ruokavalion kautta sen tarvittavan. Lenkkeiltyä tulee nyt syys-talviaikaan kerran-pari viikkoon. Jospa tässä alkas näyttämään ihmiseltä viimestään ens vuonna. :-D

Jep jep! Mulla on dieettailu projektina jouluun saakka, jospa sillon ois kondiksessa (ja jotain lihasta edes jäljellä). :)

Voe herran jestas, onneksi sattuin istumaan lattialla.. tuolilta oisin tipahtanu ennen aikojani. :D Allekirjotan Sanzen kommentin; en ennää ikinä avvaile mittää linkkejä. :D

Tai niinhän me väitetää... Katotaa vaa ku tulee seuraava ni molemmat avaa sen kumminkin :D

Jahas, olipa hyvä kyykkyperse, niin hyvä että plörähti itellä kakkendaali housuun. Iso kiitos!

:D :piis:

eDit: Huoh, 1,2,3,4... :D

Heh.. :D Luulis ny, ettei mun ja taden reaktioiden jälkeen olis tarvinnu koko linkkiä avata, mut se on se uteliaisuus... Se on paha se :D

E.
Mitä helvettiä?! Joku muukin siis sanoo näin! Mun hyvä ystävä aina käskee mun mennä heimooni ku kiusaan sitä :D

En oo kyllä aikoihin kyseistä lausahdusta käyttäny, mut nyt se tuntu niin osuvalta. Varmasti jäi ny päähä ja tulee jatkossa käytettyä taas enempi ...Juurikin tollasessa "kiusaamistilanteessa" se on aika usein käytetty :D

Heh.. :D Luulis ny, ettei mun ja taden reaktioiden jälkeen olis tarvinnu koko linkkiä avata, mut se on se uteliaisuus... Se on paha se :D

No miehän kato alotin tuolta ylhäältä lukemaan... :(

Lähtis nukkumaan. Oli viiminen niitti tälle illalla tommonen höpötys.

Tai niinhän me väitetää... Katotaa vaa ku tulee seuraava ni molemmat avaa sen kumminkin :D

Näinpä. :D

- - - Updated - - -

Jep jep! Mulla on dieettailu projektina jouluun saakka, jospa sillon ois kondiksessa (ja jotain lihasta edes jäljellä). :)

Näe ikkäästi. :) Minä pisti ruokavalion uuteen uskoon tossa keväällä ni näyttää ainahi toimivan. Ja tipaton alko tossa viime viikon sunnuntaimorkkiksen seurauksena että että.. Eiköhän tämä tästä. :D

Miltä sinä sitten näytät tällä hetkellä? :confused:

Mörkö ois vissiin lähimpänä kuvausta. :)

Back
Ylös Bottom