Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä merkkistä? Mä käytän valion pehmeetä ja se on aina niissä muovilavoissa. Olis helpompi jos sais boxeja kerralla
Hyvää vittuilua: nousin pyörän selkään salilta tullessa, niin alkoi sataa lujempaa kuin mitä olen tähän asti nähnyt täällä. Pääsin tuohon kerrostalon takapihalle, niin sade loppui kuin seinään. Kiitos :wall:

Luontoäiti tarjos sulle hyvää hyvyyttään suihkun ja sie kehtaat vielä valittaa?!
No just ne. Fakin' vesisade, jää varmaan kymppitonnin arvosta viljaa pellolle.Duunit vai ?
No tottakai treenataan, pohkeissa pitää olla sviippiä!Mäkin mittasin, n. 42 cm :jahas:. Pitäisiköhän niitä pohkeita joskus treenatakin, hyvä jos tämän vuoden puolella olen tehnyt yhtään sarjaa pohkeita...
No tottakai treenataan, pohkeissa pitää olla sviippiä!
Öööö, tempaus? :D Nykäsee kato kakkosvedon lopulla oikein niin maan riskisti vielä pohkeilla, niin tanko lentää kattoon asti.En ole keksinyt vielä yhtään syytä, miksi pohkeita erikseen treenaamalla yhdessäkään liikkeessä saisi enemmän romua liikkeelle :D.