Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää vittuilua: nousin pyörän selkään salilta tullessa, niin alkoi sataa lujempaa kuin mitä olen tähän asti nähnyt täällä. Pääsin tuohon kerrostalon takapihalle, niin sade loppui kuin seinään. Kiitos :wall:

Hyvää vittuilua: nousin pyörän selkään salilta tullessa, niin alkoi sataa lujempaa kuin mitä olen tähän asti nähnyt täällä. Pääsin tuohon kerrostalon takapihalle, niin sade loppui kuin seinään. Kiitos :wall:

Luontoäiti tarjos sulle hyvää hyvyyttään suihkun ja sie kehtaat vielä valittaa?!

Olihan vittu paska sää olla kaivoa korjaamassa keskellä peltoa..
Ja ei, kaivo ei tullut kuntoon niin huomenna sama homma.

Noo.. Tää on tällästä. Kaikkea varmaan kiinnostikin kuinka kiukku ei saanut kaivoa kuntoon mut ihan vaikka vittuillakseen kerroin. :)

Salille hei hei!!

Duunit vai ?
No just ne. Fakin' vesisade, jää varmaan kymppitonnin arvosta viljaa pellolle.

Ja sitten muihin aiheisiin. Juuri tulleen tiedon mukaan mun pohkeet oli tänään pumpissa 48,5cm. 50cm rajapyykki rikki ennen joulua, periaatteesa mahdollista jos kehitys jatkuu hyvänä eikä mitään mee paskaks.

Tossa on vielä toristehia, ku ette te muuten mitään usko.

Pohje_pakkis.webp

E: Ettekä usko välttämättä vieläkään :D Rasvaa on hieman, ja pumppi vie sitten lopunkin erottuvuuden. Pitää näpätä joskus pareen kuva ku ehtii.

Vittu olipa hyvä keli pohjustaa asfalttia ku tulee vettä niin maan saatanan perkeleesti! No ainaki täryllä sai tiivistä jälkee... Ylityöt oli myös plussaa, koska raha.

Mä en muista oman pohkeen mittaa, en oo taas mitannu hetkeen. Pumpissa en oo vissii mitää mitannu koskaa, aina niin katkipoikki. Ei kuviakaa pysty ottaa siinä kondiksessa.

veikkaan 47cm jotain omaani.

Lunttasin: huomenna olis 9 sarjaa pohkeita.

Oli sitten ihan pakko kaivaa mittanauha heti esiin ja tarkistaa pohje pitkästä aikaa... Pääsin lukemiin 42-43cm. Ei mitkään kanankoivet sentään,:D pillifarkkuja ei kyllä meinaa löytää sopivia näillä jaloilla... Päädyin tiistaina ostamaan farkut suorilla lahkeilla, kun sattui siistit kohdalle tarjouksella.

En jaksa pumpata, otin tommosen sähellyskuvan ite mobiililla.

katso liitettä 88084

47cm oli

Karvainen apina :(

Mäkin mittasin, n. 42 cm :jahas:. Pitäisiköhän niitä pohkeita joskus treenatakin, hyvä jos tämän vuoden puolella olen tehnyt yhtään sarjaa pohkeita...

Mulla menisi salilla 25 minuuttia aikaa löytää oikea tahtotila pohkeiden nylkytykseen...

Moon sopusuhtanen. Pohje ja havvis oli yhtä monta senttiä.

e. Voitan sentään santsin. Jes!

En ole keksinyt vielä yhtään syytä, miksi pohkeita erikseen treenaamalla yhdessäkään liikkeessä saisi enemmän romua liikkeelle :D.
Öööö, tempaus? :D Nykäsee kato kakkosvedon lopulla oikein niin maan riskisti vielä pohkeilla, niin tanko lentää kattoon asti.

E: Ei siis kakkosvedon LOPULLA, vaan sillälailla sopivassa kohdassa, osaat varmaan kuvitella paremmin ku minä selittää.

Back
Ylös Bottom