Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksei rahkoja saa sikspäkkeinä tai mäyräkoirina? :jahas: Aina ne on lopussa, kun ei viiti ostaa tarpeeksi kerralla yksittäisiä purkkeja...

Ei hele mikä olo. Yrittääks se nyt jotain ebolaa uudestaan. Olo oli jo töihin tullessa sellanen, että mieluummin ois junaan hyppäämisen sijaan hypänny junan alle. Hirveä karkinhimo eikä kukaan tuo :(

Miksei rahkoja saa sikspäkkeinä tai mäyräkoirina? :jahas: Aina ne on lopussa, kun ei viiti ostaa tarpeeksi kerralla yksittäisiä purkkeja...
Tästä tulikin mieleen että pitää ostaa lisää rahkaa huomenna. Kuitenkin mun tuurilla ne on taas loppu sieltä, kun niillä ei ole ku kaksi laatikollista kerralla myynnissä.
Jos ois isompi jääkaappi, niin ostaisin laatikollisen kerralla. Nyt tuonne mahtuu vain kolme purkkia.

Vois tää munkin flunssa jo lähteä. Yli viikon jo kärsinyt tästä enemmän tai vähemmän. Ei viitsi lenkkeilläkään, kun tää kuitenkin vaan pahenis. Tietenkin löysin kivan paikan treenailla just ennen tätä :jahas:

Ite nykäsen sellasen pahvilevyllisen. Ne on yleensä siinä alapuolella ja tollasessa pahvilootassa on se 12purkkia.

Minkä merkkistä? Mä käytän valion pehmeetä ja se on aina niissä muovilavoissa. Olis helpompi jos sais boxeja kerralla

Tänään keski-ikäiset naikkoset valitti ruokapöydässä kuinka ällöttäviä kehonrakentajat ovat, kun suonetkin näkyy ja hyi ja yök jne.

No, ei siinä mitään... Mutta kun esimerkkitapaukseksi nousi tuo joitain viikkoja sitten lehdissä esiintynyt pelle, jolla oli 'maailman
suurin hauis', piti minun korottaa ääneni ja selittää, ettei sen käsi ollut lihasta nähnytkään vaan kyseessä on lihakseen ruiskutettava
aine. Tähän eräs tokaisi, että 'niin niitä proteiinirouheita!!!1' ( :face: ) Yritin sitten selittää, että kyseessä on silikoni-implantteihin
verrattavissa oleva kosmeettinen itsensäturmelumuoto eikä tyyppi ole varmaan koskaan edes käynyt salilla. Kuulemma se on varmaan
sen verran salilla käynyt, että on oppinut käyttämään Syntholia... :rolleyes: Huoh. Annan periksi...

Ekaa kertaa koko saliuran aikana oon tehnyt nyt pidempää sarjaa (15 toistoa ja 5 sarjaa), eli kunnon volyymipainotteista treeniä. Painot on ollu aivan uskomattoman kevyen tuntusia mutta nää domsit mitkä tästä tulee isoihin lihaksiin on aivan järjettömät. Hyvä että edes kävelemään pystyy.

Tänään keski-ikäiset naikkoset valitti ruokapöydässä kuinka ällöttäviä kehonrakentajat ovat, kun suonetkin näkyy ja hyi ja yök jne.

No, ei siinä mitään... Mutta kun esimerkkitapaukseksi nousi tuo joitain viikkoja sitten lehdissä esiintynyt pelle, jolla oli 'maailman
suurin hauis', piti minun korottaa ääneni ja selittää, ettei sen käsi ollut lihasta nähnytkään vaan kyseessä on lihakseen ruiskutettava
aine. Tähän eräs tokaisi, että 'niin niitä proteiinirouheita!!!1' ( :face: ) Yritin sitten selittää, että kyseessä on silikoni-implantteihin
verrattavissa oleva kosmeettinen itsensäturmelumuoto eikä tyyppi ole varmaan koskaan edes käynyt salilla. Kuulemma se on varmaan
sen verran salilla käynyt, että on oppinut käyttämään Syntholia... :rolleyes: Huoh. Annan periksi...

Mä oon luovuttanu noissa jo aikaa sitten.. Viimeisimmät mitä oon kuullu "proteiinista tulee naisen tissit" ja "en treenaa jalkoja ettei mene farkut pieneksi" kirvoittaa pysymään vaiteliaalla tiellä.

Mulle kaks mimmiä kerran jutteli, että hekin aikoo nyt ruveta käymään salilla. "Joo, siellä on se infrapunasaunakin. Sit me voidaan istuu siel kaks tuntii päiväs ja sit meiltä lähtee kaikki selluliitti."

Tänään tarttui rutosti maitorahkaa Lidlistä mukaan, Milbonan 500 g pönikkä oli tarjouksessa 0,89 euroa.

Kilpailu ilmeisesti tekee ihan hyvää rahkan hinnalle. Jos kelpaa muut kuin Valion rahkat niin ainakin xtra rahka on alkanut kilpaileman milbonan kanssa. 500g pönikkä on ollut 0.99 euroa.

Tänään ois vuorossa kenties uintitreenit, samahan se on ku on jo muutenki ihan märkänä sateesta. Tällä viikolla tulee normaalia enemmän aerobista, mutta ei oo vielä ainakaan väsymys iskenyt.

- - - Updated - - -

Tänään tarttui rutosti maitorahkaa Lidlistä mukaan, Milbonan 500 g pönikkä oli tarjouksessa 0,89 euroa.

Tähän asti oon suosinut Valion pehmeetä ykkösrahkana, mutta oon vahingossa hourahtanut Milbonan 4,4 %:een rahkaan ja se on niin ihanan kermaisen makuista rasvattomiin verrattuna. :haart:

Tuli tänään työmaalle uutta rautaa, tietokonettakin käytetään kosketusnäytöllä. Minun pääni ei vaan ihan sisäistä sitä ettei hiirtä tarvita, mutta ehkä se tästä:D

Ja vähän Marsun pinoja

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom