Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki menee taas päin helvettiä vaihteeks, minä vaan porskutan. Vittusaatana.
Miksei rahkoja saa sikspäkkeinä tai mäyräkoirina? :jahas: Aina ne on lopussa, kun ei viiti ostaa tarpeeksi kerralla yksittäisiä purkkeja...
Osta aina lavallinen niitä.
Tästä tulikin mieleen että pitää ostaa lisää rahkaa huomenna. Kuitenkin mun tuurilla ne on taas loppu sieltä, kun niillä ei ole ku kaksi laatikollista kerralla myynnissä.Miksei rahkoja saa sikspäkkeinä tai mäyräkoirina? :jahas: Aina ne on lopussa, kun ei viiti ostaa tarpeeksi kerralla yksittäisiä purkkeja...
Ite nykäsen sellasen pahvilevyllisen. Ne on yleensä siinä alapuolella ja tollasessa pahvilootassa on se 12purkkia.
Huoh. Annan periksi...Tänään keski-ikäiset naikkoset valitti ruokapöydässä kuinka ällöttäviä kehonrakentajat ovat, kun suonetkin näkyy ja hyi ja yök jne.
No, ei siinä mitään... Mutta kun esimerkkitapaukseksi nousi tuo joitain viikkoja sitten lehdissä esiintynyt pelle, jolla oli 'maailman
suurin hauis', piti minun korottaa ääneni ja selittää, ettei sen käsi ollut lihasta nähnytkään vaan kyseessä on lihakseen ruiskutettava
aine. Tähän eräs tokaisi, että 'niin niitä proteiinirouheita!!!1' ( :face: ) Yritin sitten selittää, että kyseessä on silikoni-implantteihin
verrattavissa oleva kosmeettinen itsensäturmelumuoto eikä tyyppi ole varmaan koskaan edes käynyt salilla. Kuulemma se on varmaan
sen verran salilla käynyt, että on oppinut käyttämään Syntholia...Huoh. Annan periksi...
Tänään tarttui rutosti maitorahkaa Lidlistä mukaan, Milbonan 500 g pönikkä oli tarjouksessa 0,89 euroa.
Tänään tarttui rutosti maitorahkaa Lidlistä mukaan, Milbonan 500 g pönikkä oli tarjouksessa 0,89 euroa.