Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiva tässä on duunia painaa kun ei pääse edes nauttii eläkkeestä..:face:

Noh, mä nyt olen muutenkin pohtinut muutamaan kertaan että onko siitä mitään iloa elää pitkään. Silloin olen nimenomaan kattonut joitain 55-60 vuotiaita tuota miettiessäni..

Tänää tapahtu aikalailla samanlainen todennäköisyys kun että salama iskisi kaksi kertaa samaan paikkaan.
Löin peräjälkeen vasaralla peukaloon ja aika helvetin kovaa.
Nää on näitä kerran elämässä hetkiä..
Yhdenkerran kyllä lyödä voi mutta kaksi ja samaan sormeen?! Ja oliko pakko lyödä kovaa..

Tänää tapahtu aikalailla samanlainen todennäköisyys kun että salama iskisi kaksi kertaa samaan paikkaan.
Löin peräjälkeen vasaralla peukaloon ja aika helvetin kovaa.
Nää on näitä kerran elämässä hetkiä..
Yhdenkerran kyllä lyödä voi mutta kaksi ja samaan sormeen?! Ja oliko pakko lyödä kovaa..

Eikö se oo kivaa, että elämä opettaa nämä kommellukset kantapään kautta? Jos ei usko yhdellä kertaa niin jokos se toinen kerta sitten lyö naulan kantaan. :)

Jaahas, huomenna jo torstaita aloitellaan. Ilma senkun viilenee!

Eihän sitä koskaan saisi töitä valmiiks, jos aina tietäs lyövänsä sormeen ja sen takia vain pikkuisen naputtelisi naulaa.

laitetaas vielä mussiikkia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikö se oo kivaa, että elämä opettaa nämä kommellukset kantapään kautta? Jos ei usko yhdellä kertaa niin jokos se toinen kerta sitten lyö naulan kantaan. :)

Jaahas, huomenna jo torstaita aloitellaan. Ilma senkun viilenee!

Juu kyllä sen oon aina tiennyt että sattuuhan se, mutta taito ja tietämys vaan ei aina kohtaa.. :)

Oujea, tosiaan torstai ja toivoa täynnä. Mihin tämäkin viikko taas kohta on mennyt?! :)

Noh, mä nyt olen muutenkin pohtinut muutamaan kertaan että onko siitä mitään iloa elää pitkään. Silloin olen nimenomaan kattonut joitain 55-60 vuotiaita tuota miettiessäni..

Mä olen taas katsellut paikallisia eläkeläismummoja, kun niillä tuntuu olevan niin kivaa ja rentoa menoa, milloin on marttakerhoa ja milloin taas eläkeläisretkiä (viinanhakureissuja), kaupassa voi tavata naapureita ja jäädä kassajonoon juoruamaan kaikkien kanssa... Lopun aikaa voi vaikka kytätä naapureita ja leipoa! Voisin siis ihan hyvin alkaa mummoilemaan jo tässä iässä, miksi odottaa sinne vanhuuteen asti! :D Enää pari kuukautta tylsiä töitä, ei malttaisi millään odottaa.... ;)

Mitäköhän sitä eläkkeellä? Tuleekoha turistua pakkiksella ja valehdeltua ikänsä. Varmaan nauraa räkäisesti jutuille ja ottaa kossuhuikkaa päivät pitkät, treenien jälkee tietysti.

Jaahas, huomenna jo torstaita aloitellaan.Ilma senkun viilenee!

Perjantain vastaiseksi yöksi lupailtu lappiin lunta.......sieltä se taas tulee..

Jooh, mummojen elämä kuulostaa leppoisalta! Saa olla kärttyisenä muille ihan hyvää hyvyyttään ja kytätä muiden ihmisten tekemisiä. Saa paljon anteeksi sillä, että on niin vanha... ja viaton.

Perjantain vastaiseksi yöksi lupailtu lappiin lunta.......sieltä se taas tulee..

Onneksi en asu Lapissa... :rolleyes:

Mun jääkaappi haisee ihan kaljalle. Eikä se ole edes hyvä juttu. :jahas:

Tykkääkös flikka kaljalle haisevasta uroosta? :love:

Eletään ny ainaki vielä 25.9.2022 asti. Mä katoin kalenterista että mulla ei oo sillon mitää. -> Nautitaan sillon sunnuntaioluet!

Jooh, mummojen elämä kuulostaa leppoisalta! Saa olla kärttyisenä muille ihan hyvää hyvyyttään ja kytätä muiden ihmisten tekemisiä. Saa paljon anteeksi sillä, että on niin vanha... ja viaton.

Tuohon viattomuuteen en niin usko... :D Mutta muuten mummoilu vaikuttaa ihan kivalta vaihtoehdolta! Mulla asuu naapurissa yksi hauska pieni natsimummeli joka tulee aina bussipysäkillä höpöttämään milloin mitäkin. Viimeksi selitti miten oli napannut kissan lemmikiksi pihalta! :D Ja kaupassahan pitää käydä vähintään 2 kertaa päivässä...

^mikä on natsimummeli:lol2:?

Suakeli! En ole koskaan kuurannu näin tarkasti, en edes koskaan. Selvisin jopa melko vähäisellä aggressiivisuudella imuroinnista. Jääkaapin alta löyty melkoinen pölymatto. :eek: Tolu tuoksuupi ja lattiat kiiltää. Sainpa jopa hakata hieman mattoa pihalla, sai mitä ansaitsi. Roina vain vähenee kämpästä, mikä on erittäin positiivista. Olis hieman myytävääkin, mutta ei jaksais millään myydä missään. :( Miksei ole sellasta paikkaa joka myis ihmisten puolesta? Kirpparillekin pitää hinnoitella ja varata pöytää. Tällä menolla näyttää siltä, että kyllästyn ja ne löytyy roskiksesta.

Tuohon viattomuuteen en niin usko... :D Mutta muuten mummoilu vaikuttaa ihan kivalta vaihtoehdolta! Mulla asuu naapurissa yksi hauska pieni natsimummeli joka tulee aina bussipysäkillä höpöttämään milloin mitäkin. Viimeksi selitti miten oli napannut kissan lemmikiksi pihalta! :D Ja kaupassahan pitää käydä vähintään 2 kertaa päivässä...

Haha, kuulostaa mun tulevaisuudelta. :lol2:

Vaahtokarkki: Ihana avatar! :D

On toi tiirismaan masto tällä kellillä aika korkee tolppa, tästä alapuolelta katottuna ainaki ku ei näy ku ensimmäiset 50m ja loput 270m on tuol pilven sisäs... :O Tälläsessä paikassa töitä tänää...

Kyllä sitä valkoista kultaa tulee muuallekin, ennemmin tai myöhemmin, toivottavasti ennemmin.

Tulee tulee, mutta sitä odotellessa voi nauttia ilman kirpsakkudesta ilman kusisia hankia.

Back
Ylös Bottom