Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Sama. Mieluumin torkuttelee sen 45min. :D Ei varmaan menis kovin montaa aamua niin karkaava kello ois palasina.

Sepä se. Luulen et jos yhenkin aamun konttais jonkun tollasen piipittävän vempeleen perässä puoliunessa ni se olis sen vempeleen loppu se :D Olettaen, että sais sen jossain vaiheessa kiinni.

Aika pitkään harkitsin, että ostaisiko Puljusta sellaisen herätyskellon, joka herätyksen alkaessa lennättää propellin satunnaiseen suuntaan. Herätys lakkaa vasta kun propellin pistää paikalleen. Jäi sitten ostamatta, koska tuli mieleen, että se propelli lentää kaapin päälle, niin se herätyskello pitäisi hakata heti aamutuimaan paskaksi. Tai jos vaikka propelli lentää makkarin ikkunasta ulos, niin herätyskello lentää ikkunasta aivan samantein perässä, niin ei taida olla rahansa väärti.

Yksi mielenkiintoinen idea on se app, jonka saa älypuhelimiin, eli kun herätyskello alkaa soimaan, niin ruutuun pamahtaa matematiikkatehtäviä, joiden vaikeustason saa valita. Herätys lakkaa vasta kun tehtävä on mennyt oikein.

Melko vähän V-mäistä porukkaa.

Positiivisuus 79/100
Elämänasenteesi on myönteisempi kuin 72%:lla kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä. Myönteinen suhde elämään ja tulevaisuuteen on myös terveyden kannalta hyväksi.

V-indeksi 66/100
Vastoinkäymiset kuormittavat sinua huomattavan paljon.
Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 88 %:lla vastanneista.

Eliniän ennuste
Arvioitu eliniän ennusteesi on 76 vuotta.
Sinulla on mahdollisuus parantaa pienillä elämäntapamuutoksilla eliniän ennustettasi: 4 vuodella

Silti näköjään vitutuksessakin elää tarpeeksi pitkälle. :D

Ikeasta kävin ostamassa viimevuonna untuvaisen "korkean" tyynyn joka osoittautui loistavaksi ja ostin toisen samanlaisen. Siellä on reilu valikoima.

Eihän se kovin kaukana ole, mutta ei jaksa lähteä hakemaan. Pitää muistaa ku tulee käytyä kuites.

Pakkohan sitä testiä oli kokeilla. Oonko mää oikeasti tuollaanen ilopilleri? :hyvä:
Savuttomuus ja alkoholittomuus ilmeisesti vaikuttaa tuohon eliniän ennusteeseen aika radikaalisti.

Positiivisuus 80/100

Elämänasenteesi on myönteisempi kuin 72%:lla kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä.
Myönteinen suhde elämään ja tulevaisuuteen on myös terveyden kannalta hyväksi.

V-indeksi 10/100

Vastoinkäymiset kuormittavat sinua huomattavan vähän.

Kykysi sietää vastoinkäymisiä on parempi kuin 92 %:lla vastanneista.

Eliniän ennuste

Arvioitu eliniän ennusteesi on 80 vuotta.
Elät jo terveellisintä mahdollisinta elämää. Jatka samaan malliin.

Hah!

Mun posetiivisuus oli 43, en kuulemma näe tulevaisuuttta kovin valoisana. Ompa kumma.
Vitutus oli vaan 10, oon pettyny tuohon suoritukseen.
Elää kituutan 73vee. Tuota laskee varmaan, ku en syö heiniä. Tai sitte ryyppään liian vähä, verisuonet karstottuu.

Mä sanon päivää, sä sanot..?
Pää kii!
:D Tuitui voksu. :love: Ei saa olla noin vittumainen. :)

Positiivisuus 70/100
Elämänasenteesi on myönteisempi kuin 44%:lla kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä. Myönteinen suhde elämään ja tulevaisuuteen on myös terveyden kannalta hyväksi.

V-indeksi 30/100
Vastoinkäymiset kuormittavat sinua jonkin verran tavallista enemmän.
Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 54 %:lla vastanneista.

Eliniän ennuste
Arvioitu eliniän ennusteesi on 79 vuotta.
Sinulla on mahdollisuus parantaa pienillä elämäntapamuutoksilla eliniän ennustettasi: 4 vuodella

Kyllä mää aattelin elää yli 80-vuotiaaksi. Kai mun V-käyrä laskee odotettua elinikää. Sen lisäksi pitäis
syödä enemmän kasviksia ja kalaa eikä ryypätä koskaan. :rolleyes:

Mä en edeleenkään käsitä ollenkaan torkuttamista, hämmentävää touhua ja ihan vierasta mulle. :wtf:

Elämä pelissä testissä:
Positiivisuus 70/100
Elämänasenteesi on myönteisempi kuin 44%:lla kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä. Myönteinen suhde elämään ja tulevaisuuteen on myös terveyden kannalta hyväksi.

V-indeksi 17/100
Vastoinkäymiset kuormittavat sinua melko vähän.
Kykysi sietää vastoinkäymisiä on parempi kuin 75 %:lla vastanneista.

Eliniän ennuste
Arvioitu eliniän ennusteesi on 78 vuotta.
Sinulla on mahdollisuus parantaa pienillä elämäntapamuutoksilla eliniän ennustettasi: 3 vuodella

Ajattelin kyllä elää pitempään, kuin 78v. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä. V-indeksin suhteen mulla on heikkoutena se, että kai otan kierroksia turhan monesta asiasta, mutta toisaalta annan niiden olla, unohdan ne äkkiä, siis ihan oikeasti, enkä jää märehtimään niitä pitemmäksi ajaksi. Elämänasenne on kyllä viimeisen parin vuoden aikana mennyt myönteisemmäksi, ekan kerran ikinä on ollut aitoa uskoa ja toivoa tulevaisuudeni suhteen, aiemmin lähinnä synkistelin. :)

V-indeksin suhteen mulla on heikkoutena se, että kai otan kierroksia turhan monesta asiasta, mutta toisaalta annan niiden olla, unohdan ne äkkiä, siis ihan oikeasti, enkä jää märehtimään niitä pitemmäksi ajaksi. Elämänasenne on kyllä viimeisen parin vuoden aikana mennyt myönteisemmäksi, ekan kerran ikinä on ollut aitoa uskoa ja toivoa tulevaisuudeni suhteen, aiemmin lähinnä synkistelin. :)

Samma här. Pari vuotta sitten hermot meni suhteellisen helposti ja pienistäkin asioista, mutta iän myötä osaa ottaa pienemmät vittumaisuudet jo huumorilla. Hihat ei kovin helposti pala, ja vaikka palaisikin, niin rauhoitun aikalailla alle muutamaan minuuttiin, eikä asia silti jää kaivelemaan. Varsinkin ihmisten kanssa toimiessa pitkästä pinnasta on aikalailla poikkeuksetta hyötyä.

Mun onnellisuusprossa oli 80:n luokkaa, vitutuskäyrä sanoi itsensä irti (okei, olin unohtanut vastata johonkin kohtiin ja ei saatu vertailuaineistoa, mutta luulen, että se on aika pienen luokkaa oikeasti) ja eliniän ennuste oli 83 vuotta. :) Mun hermot on sellaiset, että jos jotain ikävää tai harmittavaa sattuu niin saatan kiroilla siinä hetkessä, mutta unohdan vastoinkäymiset miltei heti. Mitäpä niitä turhaan tosiaan märehtimään jos se on jo tapahtunut, elän hetkessä ja tähtään tulevaisuuteen. Peruspositiivinen elämänasenne kantaa vielä pitkälle, vaikka niitä vitutushetkiäkin toisinaan tulee.

Positiivisuus 26/100

Suhtautumisesi elämään ei ole kovin toiveikas, ja kyselyyn vastanneista yli 99% on elämänasenteeltaan sinua myönteisempiä.

V-indeksi 82/100

Vastoinkäymiset kuormittavat sinua huomattavan paljon. Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 98%:lla vastanneista.

Eliniän ennuste

Arvioitu eliniän ennusteesi on 54 vuotta.

Rehelliselle vastaajalle rehelliset tulokset. Örgh

Positiivisuus 26/100

Suhtautumisesi elämään ei ole kovin toiveikas, ja kyselyyn vastanneista yli 99% on elämänasenteeltaan sinua myönteisempiä.

V-indeksi 82/100

Vastoinkäymiset kuormittavat sinua huomattavan paljon. Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 98%:lla vastanneista.

Eliniän ennuste

Arvioitu eliniän ennusteesi on 54 vuotta.

Rehelliselle vastaajalle rehelliset tulokset. Örgh

Positiivisuus 47/100

Suhtautumisesi elämään ei ole kovin toiveikas, mutta kuitenkin myönteisempi kuin 5%:lla kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä.

V-indeksi 81/100

Vastoinkäymiset kuormittavat sinua huomattavan paljon.
Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 96 %:lla vastanneista.

Eliniän ennuste

Arvioitu eliniän ennusteesi on 62 vuotta.

Noh, minä olinkin tänään onnellisella tuulella, normaalisti varmaan jää alemmas toi. Hieman jäin Ephen taakse myös vitutuksessa, tänään tosin ei ole vissiin vituttanu vielä mikään, mut kerkeäähän tässä..

Kiva tässä on duunia painaa kun ei pääse edes nauttii eläkkeestä..:face:

Samma här. Pari vuotta sitten hermot meni suhteellisen helposti ja pienistäkin asioista, mutta iän myötä osaa ottaa pienemmät vittumaisuudet jo huumorilla.
:lol2: Vanha kurppa!

Mun jääkaappi haisee ihan kaljalle. Eikä se ole edes hyvä juttu. :jahas:

Jaha. Vapaapäivät peruuntuu urakalla. Käviskö sitä huomenna vaikka ihan aamu-uinnilla niin sais paikat vertymään. Salille ei nimittäin oo minkäänlaista asiaa.

Työpaikalla vallitsee hassu meno. Yhtä ohjaajaa pitäis muistaa lyödä jos se yrittää karata maksamatta ja toista pitää mennä vainoamaan uniin jos ei palauta kelloa. Hirveen aktiivista vainoamista näiden miesten kanssa.

Back
Ylös Bottom