Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muotoiltu tyyny LIDLISTÄ on ollut ihan paras. (Ja takuuhalppis :D )
Oo koittanut kalliimpiakin, useammasta paikasta ja ihan surkeita ovat olleet. Tai en oo tykännyt.
Huomenta! Surkea tyyny mulla. Oikeastaan en ole koskaan hyvää löytänytkään. Oisko jollain vinkkejä mikä se on sellanen hyvä? Ainakin ne valmiiksi muotoilut halpisvaahtomuoviset on aivan surkeita. Untuvatyynyt on myös kokeiltu ja surkeita nekin.
Nimenomaan tämä ;)
Tempuriahan jotku kehuu. Tosin ei taida olla halpa. Itekin miettinyt mutta en oo vaivautunu ostaan.
No kattelin vähän, niin en nyt ihan kuitenkaan ole valmis maksamaan noita Tempurin hintoja. olivat 100-200€. Tilasin jonku tollasen hirssiakanatyynyn. Jos ei ole hyvä, niin teen siitä puuroa.
Tuota meinasin, mulla olis hemmetisti noita erikokosia.. tai oli joskus. :D
Huomenta! Surkea tyyny mulla. Oikeastaan en ole koskaan hyvää löytänytkään. Oisko jollain vinkkejä mikä se on sellanen hyvä? Ainakin ne valmiiksi muotoilut halpisvaahtomuoviset on aivan surkeita. Untuvatyynyt on myös kokeiltu ja surkeita nekin.
^ Erikoinen kappalevalinta
^^Teenpä saman testin, kun pääsen kotiin töistä. :D Kuulosta hauskalta. Testimaa.com -osoitteessa oli ainakin ennen kaikkia legendaarisia testejä.![]()