Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan vitun VR. Piti mennä aikaisemmin töihin, et pääsis aikaisemmin pois, mut tällä aikataululla mä en oo töissä viel melkeen tuntiin. Ja tämän takia mä heräsin ennen kuutta.

Huomenta! Surkea tyyny mulla. Oikeastaan en ole koskaan hyvää löytänytkään. Oisko jollain vinkkejä mikä se on sellanen hyvä? Ainakin ne valmiiksi muotoilut halpisvaahtomuoviset on aivan surkeita. Untuvatyynyt on myös kokeiltu ja surkeita nekin.

Moro.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muotoiltu tyyny LIDLISTÄ on ollut ihan paras. (Ja takuuhalppis :D )
Oo koittanut kalliimpiakin, useammasta paikasta ja ihan surkeita ovat olleet. Tai en oo tykännyt.

Muotoiltu tyyny LIDLISTÄ on ollut ihan paras. (Ja takuuhalppis :D )
Oo koittanut kalliimpiakin, useammasta paikasta ja ihan surkeita ovat olleet. Tai en oo tykännyt.

Hmm... Siis onko se niitä jossa pää menee sinne kuoppaan? Siis 3, mutta vaakatasossa? :D

Huomenta! Surkea tyyny mulla. Oikeastaan en ole koskaan hyvää löytänytkään. Oisko jollain vinkkejä mikä se on sellanen hyvä? Ainakin ne valmiiksi muotoilut halpisvaahtomuoviset on aivan surkeita. Untuvatyynyt on myös kokeiltu ja surkeita nekin.

Tempuriahan jotku kehuu. Tosin ei taida olla halpa. Itekin miettinyt mutta en oo vaivautunu ostaan.

- - - Updated - - -

Nimenomaan tämä ;)

Tuota meinasin, mulla olis hemmetisti noita erikokosia.. tai oli joskus. :D

Tempuriahan jotku kehuu. Tosin ei taida olla halpa. Itekin miettinyt mutta en oo vaivautunu ostaan.

No kattelin vähän, niin en nyt ihan kuitenkaan ole valmis maksamaan noita Tempurin hintoja olivat 100-200€. Tilasin jonku tollasen hirssiakanatyynyn. No perkele, nyt vasta tajusin, että olihan sekin kallis. Voi helevetti kun sitä on tyhymä! Pidin 20€ jo meleko kalliina, niin idiootti menee ja tilaa vajaan 50€ tyynyn... why so litle brains :itku:

No kattelin vähän, niin en nyt ihan kuitenkaan ole valmis maksamaan noita Tempurin hintoja. olivat 100-200€. Tilasin jonku tollasen hirssiakanatyynyn. Jos ei ole hyvä, niin teen siitä puuroa.

Sama.. Ihan älytön hinta, mutta tosiaan tuota kehutaan. Samalla rahalla saa melkee sängyn :D

Tempurilla on patjoja sun muuta myös. Kyllä sais saakeli olla mielettömät unet että moisia maksaa. Mun kallein tyyny on nykyinen 39e ja ihan jees ollut.

Joo se on se joka on kuin 3, mutta toinen pykälä on korkeampi. Alle 15€ mä oon noista maksanut. Hain joskus toisenkin kun tykkäsin tuosta niin paljon. Vein jonkun kalliimman vastaavan mökille. :)

Tuota meinasin, mulla olis hemmetisti noita erikokosia.. tai oli joskus. :D

Noo mä piipahdan tänään kaupassa hakemassa niin pääsen asennuspuuhiin. Thanks anyway. Ja yleensä mulla pyörii sellanen pussillinen kaikkee pikkuhilkettä (ruuveja, muttereita, proppuja jne) mutta se on nyt jossain koska muutto.

Ikeasta kävin ostamassa viimevuonna untuvaisen "korkean" tyynyn joka osoittautui loistavaksi ja ostin toisen samanlaisen. Siellä on reilu valikoima.

Tein aikani kuluks ylen sivuilta linkistä jonkun vitun elämänasenne/vitutustestin. Tulos:

Positiivisuus 40/100
Suhtautumisesi elämään ei ole kovin toiveikas, mutta kuitenkin myönteisempi kuin 2%:lla kyselyyn vastanneista kanssaihmisistä. Myönteisyyttä voi kehittää ja se on myös terveytesi kannalta hyväksi.

V-indeksi 29/100 (onkohan tää nyt sit joku vitutus-indeksi)
Vastoinkäymiset kuormittavat sinua jonkin verran tavallista enemmän.
Kykysi sietää vastoinkäymisiä on huonompi kuin 51 %:lla vastanneista.

Eliniän ennuste
Arvioitu eliniän ennusteesi on 76 vuotta.
Sinulla on mahdollisuus parantaa pienillä elämäntapamuutoksilla eliniän ennustettasi: 4 vuodella

Aika pitkäveteinen elämä tiedossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^Teenpä saman testin, kun pääsen kotiin töistä. :D Kuulosta hauskalta. Testimaa.com -osoitteessa oli ainakin ennen kaikkia legendaarisia testejä. :)

Back
Ylös Bottom