Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitikin alkaa kuuntelemaan tätä biisiä, ihan transsissa ku tätä kuuntelee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tyhjä olo. Voisi varmaan mennä unille, jotta saatais huominenkin tulille joskus.

Hilipati pippan nii! Siinä on täytettä tyhjyyteen! :)

Pitikin alkaa kuuntelemaan tätä biisiä, ihan transsissa ku tätä kuuntelee.

Tritonal Feat. Cristina Soto - Everafter

Onhan tuossa kauniit naisvokaalit, mutta mielestäni myös noiden hitaampien ja kauniimpien biisien pitäisi vähän jollain tavalla "edetä". Tuo on mielestäni liian tasainen ja samantyyppinen alusta loppuun.

Tritonal on tehnyt tuosta myös Club Mixin, joka on henkilökohtaisesti ollut jossain välissä kuukauden suosikki.

Pemalauta jurkele, junan kautta saatava! Mistä minä nyt rikaksi muutun että saan tuon viimeisenkin lampun kattoon?! Minne on voinu yks pien rikka mennä?! No niinpä. Ihan minne vaan.

Onko se sellainen metallinen homma missä on niinkuin kahva ja reikä, niinkuin tavallaan tikkarin muotoinen? Sellasia mulla ainakin olis:D

Onko se sellainen metallinen homma missä on niinkuin kahva ja reikä, niinkuin tavallaan tikkarin muotoinen? Sellasia mulla ainakin olis:D

Se on sellainen metallinen litteä ja pyöreä homma, jossa on kahva ja reikä, mutta ilman sitä kahvaa. Jos puhutaan siitä rikasta, jonka mää tiiän :D

Se on sellainen metallinen litteä ja pyöreä homma, jossa on kahva ja reikä, mutta ilman sitä kahvaa. Jos puhutaan siitä rikasta, jonka mää tiiän :D

No mut just sitä mä tarkoitin:D

Mä taasen oon ihmetellyt mikä ihmeen rikka mulla on kotonani, mutta kiitos kuin sain vastauksen tämän tapauksen avulla. :D Nyt öitä.

No mä en tiennyt mikä se on, mutta yhdistin tosta lampusta, kun niitä jäi kun joku purki noita kansia tuolta katosta, tai siis jotenkin niitä jäi kun täällä asennettiin lamppuja että lamppuihin liittyy:D (voisinko saada jonkun mitalin selityskyvystä?)

joo no ei toi

Bane jos tulee kolkuttelemaan oven taa, niin oon nukkumassa jo! Ihan huippu ääni hällä imo. :nolo:

Ei helvetti, unirytmisesti paska homma, mutta oon löytäny ittelleni uuden öisen harrastuksen... kun BB + Frasier -combo loppuu, mä tuun koneelle ja luen pakkiksen "Talous, politiikka ja uskonto" -alueen treadeja maailmanpolitiikasta, höystän vähän wikipedialla. Oppii helvetisti :O

Huomenta. Mikäköhän siinä on, että vaikka näissä reissuhommissa ehtii nukkua sen 8h yössä ni aina se herääminen on yhtä vaikeeta?

Torkku, torkku, torkku... :D

Back
Ylös Bottom