Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ Enneuni! Ehkä sinäkin vielä opit oluen tuomat ilot.

Joo mutta kannattaa varoa, että ei ihan niin paljon iloa läydä ku Ephe ;)

"ns" märkäuni. :)
Mulla oli hyvät reenit tänää, mites teillä reenit kulki?

Hyvin kulkee, tais olla tänään 11. treenipäivä putkeen.

"ns" märkäuni. :)
Mulla oli hyvät reenit tänää, mites teillä reenit kulki?

Täällä ainaki kulki hyvin, alaselkä alkaa hirttämään kohta kiinni, mutta onneks on kevyt viikko ens viikolla ja sit pääsee hierojalle. Jos tämä viikon 2 yläkropan treeniä ja yhen jalkarääkin viel jaksais.

Minä en kyllä rupea olutta kittamaan, kun olen näin pitkään pystynyt olemaan ilman.
Kaikesta hyvästä sinäkin haluat jäädä paitsi...

Mää rupesin alkuillasta miettimään, että missä mun oluet on, kun niitä ei näkynyt jääkaapissa.
Löysin ne äsken pakkasesta.... Toinen oli vuotanut pitkin pakkasta. Ei pahasti onneksi. Olin
perjantaina laittanut ne kylmenemään, mutten voinutkaan juoda niitä, niin ne unohtuivat pakkaseen. :face:

Joo mutta kannattaa varoa, että ei ihan niin paljon iloa läydä ku Ephe ;)
Kohtuus kaikessa. Ephe ei tiedä mitä kohtuus tarkoittaa...

Huomenna taas duuniin. Saispa ton pyöränki huollosta niin pääsis vähän vilkkaampaa salillekkin.

Teinejä. Simmossii yläkouluikäsiä.

Ootko jo varautunu että ne muuttaa pois kottoo? Onko muijia pyöriny kylässä? Ootko pistäny flikat siivouskouluun??
Meillä pyörii yks pimu koko ajan, kysyinki yks päivä onks jotain suhdetta ilmassa.. Poikaa nauratti, tosin se on vasta 5v. Sen eka suhde kariutui muute viime kesänä, joku Roosa lähti päiväkodista ja se oli sen "muija" :D

Ootko jo varautunu että ne muuttaa pois kottoo? Onko muijia pyöriny kylässä? Ootko pistäny flikat siivouskouluun??
Meillä pyörii yks pimu koko ajan, kysyinki yks päivä onks jotain suhdetta ilmassa.. Poikaa nauratti, tosin se on vasta 5v. Sen eka suhde kariutui muute viime kesänä, joku Roosa lähti päiväkodista ja se oli sen "muija" :D
:D
Huippuja noi rakkaudet! Joo, kyllä, naisia pyörii jo, mutta lätkä vie ukkoja enemmän vielä kuin naiset.

Joo, odotan ja pelkään sitä päivää, kun ne pyrähtää maailmalle.

Se on oikein, että lätkä tulee ensin, sitten akat. Milläs tasolla tuon ikäiset pelaavat, B-C -junnuissa? Pelaavatkohan samalla alueella/lohkossa SaiPan kanssa...
E: Nyt kun oikein stalkkasin, niin näköjään vain yksi peli tänään, Kiekko-Karhut - KJT. Ettei junnarit pelaisi siellä?

Henk. koht. mielipiteeni on että olut on melkoista kuraa eikä sen litkiminen voisi juuri vähempää kiinnostaa.. :urjo:

Eläpä nyt ole tommonen mörrikkä. :)

Ennen vaihto-opiskelua en juonu olutta mutta siellä mä niitä vesilitkuja join ja siihen tottui. Hyvin harvoin ostan olutta kotiin. Jos ostan niin jotain erikoishyvää, stoutia tms. Mut yleensä lonkeroa jos jotain kotiin kannan.

Kyllä nyt täytyy koulukirjojen vastapainoksi katsoa jotain riittävän toimintapitoista:
MV5BMjg0NjAxNDY4MV5BMl5BanBnXkFtZTcwODA5MjMzMw@@._V1._SY317_.webp

Kannattais judis opetella vaan oluen makuun. Ostin tänään tummaa olutta mut ei ollut kyllä hyvää tuo ainakaan. Muutaman Karhun tossa sit kumosin jälkkäriksi. Ehkä pääsee helpommalla huomenna sit duunis :D

Kohtuus on kirosana. Vähän kuin kristinusko. Typeriä elämää rajoittavia juttuja!

Back
Ylös Bottom