Ei kiinnostais tää ilta/yövuoro ollenkaa... Palkka on kohallaa, kukaa ei kyttää, työ on parhaimmillaan ihan lepposta mutta ei vittu kiinnosta ku ei tiedä mitä paskaa sitä vielä yön aikana tapahtuu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kivat sulle, mutta taisit lähettää sen huonotuulen tänne. Vituttaa ja niin maximaalisesti vituttaa että taidan olla kokonainen yksi vitun vittu! Kele.Huono tuuli lähti, tilalla Hjuva fiilis :haart:
Kivat sulle, mutta taisit lähettää sen huonotuulen tänne. Vituttaa ja niin maximaalisesti vituttaa että taidan olla kokonainen yksi vitun vittu! Kele.
Ai no sit tää on jonku toisen huonotuuli, jos sun lähti tallinnan suuntaan. Ei taida auttaa, mut kait ne silti rapsuja mielellään vastaanottaa. Pitää varmaan vaan sietää tätä olotilaa ja odottaa kärsivällisesti että menee ohi.:( Aijai, mä luulin että se lähtis tonne tallinnan suuntaan. Rapsuta vähän kissiä! Auttaako se?
Mä kävin töissä yks päivä nosteleen nyrkkeilysäkkejä kattotelineisiin. Muutama epäuskoinen katse tyyliin "tappaakohan se ittensä tossa hommassa" ja yks ääneen sanottu "varo sit selkääs, nää on TOSI painavia". Mitä noi perussäkit nyt painaa? 30kg? Kauhean raskas. Toi samainen aiemmin mainittu kämppis vaa sano "ehkä ne mietti et millä lihaksilla sä niitä nostat". Niinpä niin. Korvien välisillä :D

Olin viikonloppuna häissä ja eräs sukulainen kysyi multa, että "siis... millä lihaksilla sinä muka niitä painoja nostat?"
Tänks.
Tutut jaksaa aina ihmetellä saliharrastusta, mutta se kun on niin kivaa! :DTekis mieli salille, mut en oo varmaankaan palautunut vielä...
Salilla käynnistä oon kyllä huomannu sellaisen jännän jutun, että tulee kaikki kevyetkin asiat nostettua liiallisella voimalla. :D Aina ovet on lentämässä selälleen ja vetolaatikot lattialla, kun ei osaa näköjään voimiaan suhteuttaa todellisuuteen. "Mitä se riehuu taas täällä." :lol2: Ei mustakaan päälle päin kai mitään lihaksia näy, mut aletaanpa vaikka roudaamaan tavaroita niin ei tämä tyttö hyydykkään nosteluissa.![]()
Salin jälkeen mulla varsinkin on tää "riehuminen" ongelma ja jostain syystä salille mennessä riuhtasen sen pukkarin oven kaikilla voimilla auki en tiedä miks en vieläkään osaa avata sitä niin kuin muut :D
Tekis mieli salille, mut en oo varmaankaan palautunut vielä...
Salilla käynnistä oon kyllä huomannu sellaisen jännän jutun, että tulee kaikki kevyetkin asiat nostettua liiallisella voimalla. :D Aina ovet on lentämässä selälleen ja vetolaatikot lattialla, kun ei osaa näköjään voimiaan suhteuttaa todellisuuteen. "Mitä se riehuu taas täällä." :lol2: Ei mustakaan päälle päin kai mitään lihaksia näy, mut aletaanpa vaikka roudaamaan tavaroita niin ei tämä tyttö hyydykkään nosteluissa.Tutut jaksaa aina ihmetellä saliharrastusta, mutta se kun on niin kivaa! :D
Jos se on kivaa ni reenaat liian kevyesti.
Naiset soosoo liikaa treeniboostereita..![]()

Mä oon niin sekasin muutenki, että joku treeniboosteri sillon tällön ei kyl tee mitään tuhoa.
Vaimo nappaili kans yhtä boosteria aikansa 2 tabua ennen treeniä. Mulle yks oli jo paljon. Ihmettelin kun ei potki ja se kokeili 3 tabua, sitte rupes kuulemma henkeen ottaa.. Ihme akka, ei toimi normaalisti mikää.. :D
Kuka tärisee, koska ja missä? Mitämitämitämitähähähä?
Sori, lähti lapasesta![]()
Oon tässä pariin kertaan pohtinut että mussa on jotain vikaa...