Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kiinnostais tää ilta/yövuoro ollenkaa... Palkka on kohallaa, kukaa ei kyttää, työ on parhaimmillaan ihan lepposta mutta ei vittu kiinnosta ku ei tiedä mitä paskaa sitä vielä yön aikana tapahtuu...

Huono tuuli lähti, tilalla Hjuva fiilis :haart:
Kivat sulle, mutta taisit lähettää sen huonotuulen tänne. Vituttaa ja niin maximaalisesti vituttaa että taidan olla kokonainen yksi vitun vittu! Kele.

Kivat sulle, mutta taisit lähettää sen huonotuulen tänne. Vituttaa ja niin maximaalisesti vituttaa että taidan olla kokonainen yksi vitun vittu! Kele.

:( Aijai, mä luulin että se lähtis tonne tallinnan suuntaan. Rapsuta vähän kissiä! Auttaako se?

:( Aijai, mä luulin että se lähtis tonne tallinnan suuntaan. Rapsuta vähän kissiä! Auttaako se?
Ai no sit tää on jonku toisen huonotuuli, jos sun lähti tallinnan suuntaan. Ei taida auttaa, mut kait ne silti rapsuja mielellään vastaanottaa. Pitää varmaan vaan sietää tätä olotilaa ja odottaa kärsivällisesti että menee ohi.

Mä kävin töissä yks päivä nosteleen nyrkkeilysäkkejä kattotelineisiin. Muutama epäuskoinen katse tyyliin "tappaakohan se ittensä tossa hommassa" ja yks ääneen sanottu "varo sit selkääs, nää on TOSI painavia". Mitä noi perussäkit nyt painaa? 30kg? Kauhean raskas. Toi samainen aiemmin mainittu kämppis vaa sano "ehkä ne mietti et millä lihaksilla sä niitä nostat". Niinpä niin. Korvien välisillä :D

Mulla ei edes näy mitään lihaksia, mutta mun työkaverit sanoo silti, että tarvitaan 5 vahvaa miestä laittamaan mut kuriin, ja jos neukkarissa on vaan kaksi, mulla ei ole mitään hätää:D

Olin viikonloppuna häissä ja eräs sukulainen kysyi multa, että "siis... millä lihaksilla sinä muka niitä painoja nostat?"

Tänks.

Tuttua kans. Olis pitäny tos yks päivä mennä tekeen koulun jälkeen jotain typerää projektia, mutta sanoin etten voi koska muuten en kerkee salille. Seuraavaks tuli heti kommentteja että "Kyllä sä nyt voit kerran jättää salin väliin, ei sussa ees näy mitään tuloksia viel". Niimpä niin, kaikki ajattelee että lihakset näkyy päällysvaatteiden (hupparin) läpi sekä että Colemanin kokoset jätkät on vasta bodareita. Täällä myös sattu opiskeleen vuodenverran semmonen bodari joka oli ikibulkilla, rasvaprossa helposti yli 30% ja näytti tietenkin bodarilta vaatteittenkin läpi kun oli niin läski, nyt mult ootetaan samaa kun käyn salilla, mut ei oikeen houkuttele toi sikabulkki että näyttäsin vaatteet päällä isolta. Mulle riittää et näyttää t-paita pääl, ja alasti ees vähän isolta. Mut en kyl tajuu miten otin tosta nokkiini ja mietin tota asiaa koko päivän :D

No enskerralla otan perhana hupparin pois ja heitän tuplahaukat!

Tekis mieli salille, mut en oo varmaankaan palautunut vielä...

Salilla käynnistä oon kyllä huomannu sellaisen jännän jutun, että tulee kaikki kevyetkin asiat nostettua liiallisella voimalla. :D Aina ovet on lentämässä selälleen ja vetolaatikot lattialla, kun ei osaa näköjään voimiaan suhteuttaa todellisuuteen. "Mitä se riehuu taas täällä." :lol2: Ei mustakaan päälle päin kai mitään lihaksia näy, mut aletaanpa vaikka roudaamaan tavaroita niin ei tämä tyttö hyydykkään nosteluissa. :puntti: Tutut jaksaa aina ihmetellä saliharrastusta, mutta se kun on niin kivaa! :D

Salilla käynnistä oon kyllä huomannu sellaisen jännän jutun, että tulee kaikki kevyetkin asiat nostettua liiallisella voimalla. :D Aina ovet on lentämässä selälleen ja vetolaatikot lattialla, kun ei osaa näköjään voimiaan suhteuttaa todellisuuteen. "Mitä se riehuu taas täällä." :lol2: Ei mustakaan päälle päin kai mitään lihaksia näy, mut aletaanpa vaikka roudaamaan tavaroita niin ei tämä tyttö hyydykkään nosteluissa. :puntti:

Salin jälkeen mulla varsinkin on tää "riehuminen" ongelma ja jostain syystä salille mennessä riuhtasen sen pukkarin oven kaikilla voimilla auki en tiedä miks en vieläkään osaa avata sitä niin kuin muut :D

Salin jälkeen mulla varsinkin on tää "riehuminen" ongelma ja jostain syystä salille mennessä riuhtasen sen pukkarin oven kaikilla voimilla auki en tiedä miks en vieläkään osaa avata sitä niin kuin muut :D

Jep. :D Kunnon apinanraivolla treeneihin ja treeneistä pois. :lol2:

Salilla käynnistä oon kyllä huomannu sellaisen jännän jutun, että tulee kaikki kevyetkin asiat nostettua liiallisella voimalla. :D Aina ovet on lentämässä selälleen ja vetolaatikot lattialla, kun ei osaa näköjään voimiaan suhteuttaa todellisuuteen. "Mitä se riehuu taas täällä." :lol2: Ei mustakaan päälle päin kai mitään lihaksia näy, mut aletaanpa vaikka roudaamaan tavaroita niin ei tämä tyttö hyydykkään nosteluissa. :puntti: Tutut jaksaa aina ihmetellä saliharrastusta, mutta se kun on niin kivaa! :D

Jos se on kivaa ni reenaat liian kevyesti.

Naiset soosoo liikaa treeniboostereita.. :puntti:

Jos se on kivaa ni reenaat liian kevyesti.

Noup, haasteet tekee siitä kivaa. Kun on hakatun oloinen, niin tekee mieli vaan sanoa teletappien tapaan: "uudestaan"! :D

Naiset soosoo liikaa treeniboostereita.. :puntti:

Ei mitään boostereita tarvi, ne sekottaa kehoa vaan liikaa. :)

Mä oon niin sekasin muutenki, että joku treeniboosteri sillon tällön ei kyl tee mitään tuhoa.

Vaimo nappaili kans yhtä boosteria aikansa 2 tabua ennen treeniä. Mulle yks oli jo paljon. Ihmettelin kun ei potki ja se kokeili 3 tabua, sitte rupes kuulemma henkeen ottaa.. Ihme akka, ei toimi normaalisti mikää.. :D

Vaimo nappaili kans yhtä boosteria aikansa 2 tabua ennen treeniä. Mulle yks oli jo paljon. Ihmettelin kun ei potki ja se kokeili 3 tabua, sitte rupes kuulemma henkeen ottaa.. Ihme akka, ei toimi normaalisti mikää.. :D

Tabuja... Efeä? Mulla toimii toi Jack3d ihan hyvin kun ottaa vaan sillon kun tietää et on tosi kova ja pitempi treeni tulossa. Haluun varmistaa että tärinät pysyy kohdillaan ;)

Kuka tärisee, koska ja missä? Mitämitämitämitähähähä? :hyper:

Sori, lähti lapasesta :nolo:
Oon tässä pariin kertaan pohtinut että mussa on jotain vikaa...

Kuka tärisee, koska ja missä? Mitämitämitämitähähähä? :hyper:

Sori, lähti lapasesta :nolo:
Oon tässä pariin kertaan pohtinut että mussa on jotain vikaa...

Minä ainakin tärisen just nyt ja tässä. Ja kohta lähden täriseen töihin! Piti päästä jo aiemmin ja olin jo suunnitellu tekeväni tälle päivälle toisenki treenin, mut eiiiih. Joutuu oleen sulkemisaikaan asti. Huomenna sit :)

Meikällä on nyt viikon soinut päässä tämä biisi. Voisi vähitellen vaihtua.

Tuolla naisella on aika raskas lauluääni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom