Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä sain eilen ostettua ittelleni sex pistolsin paidan gina tricotista :haart: Gina tricotissa oli myös myynnissä pilottitakki. Siis mitä vittua oikeesti onko nykyään muotia olla uusnatsi? Ja by the way nauran itteni hengiltä jos joku teini tulee kadulla vastaan pilottitakissa kun ne takit näytti jo 80 ja 90 luvulla kauheelta :jahas:

Mä sain eilen ostettua ittelleni sex pistolsin paidan gina tricotista :haart: Gina tricotissa oli myös myynnissä pilottitakki. Siis mitä vittua oikeesti onko nykyään muotia olla uusnatsi? Ja by the way nauran itteni hengiltä jos joku teini tulee kadulla vastaan pilottitakissa kun ne takit näytti jo 80 ja 90 luvulla kauheelta :jahas:

Pilottitakkejahan käytti 90-luvulla kaikki, nyt nuo tyylinäytteet on tulossa takaisin. Vähän niin kuin ne farkkupaidatkin :D

Pilottitakkejahan käytti 90-luvulla kaikki, nyt nuo tyylinäytteet on tulossa takaisin. Vähän niin kuin ne farkkupaidatkin :D

Mulla ei ollu! Eipäs yleistetä! ;)

Juu kyllä mä 90 luvun pilottitakit muistan. Mun kaapista sais halvemmalla täsmälleen samanlaisen pilottitakin mikä siellä gina tricotissa oli... :D

edit. ettei tuu väärin käsityksiä mulla ei ollut 90 luvulla pilottitakkia.

Juu kyllä mä 90 luvun pilottitakit muistan. Mun kaapista sais halvemmalla täsmälleen samanlaisen pilottitakin mikä siellä gina tricotissa oli... :D

Haha, eikun huuto.nettiin! Harmi etten säilyttänyt myös niitä ihania ruutupaitoja, mitä käytettiin joskus yläasteella, nekin olis nyt pop :D

Mä käytin pilottitakkia ala-asteella. :D Ennen mua pelotti nyt mulla on pilotti...

Haha, eikun huuto.nettiin! Harmi etten säilyttänyt myös niitä ihania ruutupaitoja, mitä käytettiin joskus yläasteella, nekin olis nyt pop :D

Alan tunteen itteni vanhaks vaikka olin 9-vuotias 90 luvulla :D

- - - Updated - - -

Oletko siis uusnatsi?

Ei mulla ollut pilottitakkia ikinä päällä.

Ei oo kauaa kun juteltiin yhden ystävän kans et meidän huudeilla oli nuorempana about kaikilla pilottitakit. Mul ei ollu ku en saanu ostaa mut mulla oliki sit nahkatakki. Ei sillä pilotilla ollu mitää tekemistä natsien kans.

Mullakin oli nuorena pilotti. Nykyään on tällainen nahkainen pilottitakki.

7-for-all-mankind-mens-leather-bomber-jacket-profile.png

Saispa lihakset.

Mä en ees muista mitä mulla oli. Tuskin mitään. Läskiä niin paljo ettei palellu talvellakaa.

Back
Ylös Bottom