Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta uuteen viikkoon, älä tule paha viikko, tule hyvä viikko.
Mä sain eilen ostettua ittelleni sex pistolsin paidan gina tricotista :haart: Gina tricotissa oli myös myynnissä pilottitakki. Siis mitä vittua oikeesti onko nykyään muotia olla uusnatsi? Ja by the way nauran itteni hengiltä jos joku teini tulee kadulla vastaan pilottitakissa kun ne takit näytti jo 80 ja 90 luvulla kauheelta :jahas:
Pilottitakkejahan käytti 90-luvulla kaikki, nyt nuo tyylinäytteet on tulossa takaisin. Vähän niin kuin ne farkkupaidatkin :D
Pilottitakkejahan käytti 90-luvulla kaikki, nyt nuo tyylinäytteet on tulossa takaisin. Vähän niin kuin ne farkkupaidatkin :D
Juu kyllä mä 90 luvun pilottitakit muistan. Mun kaapista sais halvemmalla täsmälleen samanlaisen pilottitakin mikä siellä gina tricotissa oli... :D
Juu kyllä mä 90 luvun pilottitakit muistan. Mun kaapista sais halvemmalla täsmälleen samanlaisen pilottitakin mikä siellä gina tricotissa oli... :D
edit. ettei tuu väärin käsityksiä mulla ei ollut 90 luvulla pilottitakkia.
Haha, eikun huuto.nettiin! Harmi etten säilyttänyt myös niitä ihania ruutupaitoja, mitä käytettiin joskus yläasteella, nekin olis nyt pop :D
Oletko siis uusnatsi?
Ei sillä pilotilla ollu mitää tekemistä natsien kans.
Ehkäpä en ollut täysin tosissaan.. kaikkihan saatana käytti pilottitakkia 90 luvulla :jahas: