Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä Ephelle yksi hyvä tanssi veisu... :D Jäi taas vaihteeksi soimaan päähän... Kunhan pääsen Suomeen niin lähdetään humpalle! :D

Tässä Ephelle yksi hyvä tanssi veisu... :D Jäi taas vaihteeksi soimaan päähän... Kunhan pääsen Suomeen niin lähdetään humpalle! :D

Tääklin on törkeen kova.. jopa livenä! Heviläskit oli tätä bailaamassa isolla kirkolla vaikkei Bulkvisti sitä ehkä myönnäkkään! :lol2:
![]()
![]()
Sanoista tekoihin ja teltta pystyyn. Miittiteltta, siis.
Tästähän tuli hieno levyraatiketju taas :D Köyliönjärven jäällä lähti soimaa ni piti sulkee grooveki
Kyllä minä myönnän nyt ku oon hövelillä päällä :D Muistan parhaiten vaan sen että keikka oli lyhyt ja ku sitä kaunista naista (en muista minkä näkönen oikeesti) lähentelin ja sen äijä hermostu heti ku rumapaksu pyöräytti kätensä neidon lantehille :lol2: Se onki about mun edellinen naiskontakti kahden vuoden takaa :D
Enkä siis tarkottanu musiikkia!Hahhaaahaa....
Vittsi meiksi taas tykkkää kaikesta näköjään :lol2:
Enkä siis tarkottanu musiikkia!

Ja huomenna vituttaa kaikki?![]()
Älä nyt pilaa hyvää iloa. Hauskaahan tuo alkaa olla lisääntyvästä kirjotusvirheiden määrästä päätellen :lol2:

Kyllä hauskuus on parhaimmillaan aivan saatanan hauskaa :D
Kyllä hauskuus on parhaimmillaan aivan saatanan hauskaa :D