Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on kyllä all time paras tesnobiisi :dance: :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä Ephelle yksi hyvä tanssi veisu... :D Jäi taas vaihteeksi soimaan päähän... Kunhan pääsen Suomeen niin lähdetään humpalle! :D

Tässä Ephelle yksi hyvä tanssi veisu... :D Jäi taas vaihteeksi soimaan päähän... Kunhan pääsen Suomeen niin lähdetään humpalle! :D

Tämän omistan Saikoskelle, vaikkei oma sävellys olekkaan! :D Oli se vaan mahdottoman hieno mies ja tämä on mahdottoman mukaansa tempaava tanhu.. :rock:

Tästähän tuli hieno levyraatiketju taas :D Köyliönjärven jäällä lähti soimaa ni piti sulkee grooveki :rock:

Tääklin on törkeen kova.. jopa livenä! Heviläskit oli tätä bailaamassa isolla kirkolla vaikkei Bulkvisti sitä ehkä myönnäkkään! :lol2:

:rock: :rock:

Kyllä minä myönnän nyt ku oon hövelillä päällä :D Muistan parhaiten vaan sen että keikka oli lyhyt ja ku sitä kaunista naista (en muista minkä näkönen oikeesti) lähentelin ja sen äijä hermostu heti ku rumapaksu pyöräytti kätensä neidon lantehille :lol2: Se onki about mun edellinen naiskontakti kahden vuoden takaa :D

Mä olen kohta täysin rampa sormieni puolesta. En vieläkään tajuu, miten kerta toisensa jälkeen onnistun jättää sen käden sormen väliin, jolla suljen sitä kyseistä ovea. Onneks enää vähän reilu 8 tuntia ja pääsen toipumaan.

Tästähän tuli hieno levyraatiketju taas :D Köyliönjärven jäällä lähti soimaa ni piti sulkee grooveki :rock:

Kyllä minä myönnän nyt ku oon hövelillä päällä :D Muistan parhaiten vaan sen että keikka oli lyhyt ja ku sitä kaunista naista (en muista minkä näkönen oikeesti) lähentelin ja sen äijä hermostu heti ku rumapaksu pyöräytti kätensä neidon lantehille :lol2: Se onki about mun edellinen naiskontakti kahden vuoden takaa :D

Hahhaaahaa....

Vittsi meiksi taas tykkkää kaikesta näköjään :lol2:

:rock: Enkä siis tarkottanu musiikkia!

Hahhaaahaa....

Vittsi meiksi taas tykkkää kaikesta näköjään :lol2:

:rock: Enkä siis tarkottanu musiikkia!

Ja huomenna vituttaa kaikki? :rolleyes:

Itku pitkästä ilosta. Mutta ei siinä mitään jos huvi jatkuu, se jatkukoon. :)

Back
Ylös Bottom