2,4 lasta, jumalaton asuntovelka, puoliso ja koira.
+auto jota ei todellakaan ole maksettu. Eiköhän se siinä ala olla.
Ja Daiina+Ephe, hankkikaa se huone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2,4 lasta, jumalaton asuntovelka, puoliso ja koira.
Eväät tehty huomiselle, perushommia. Persuhommia, persehommia? Homma kuin homma, kyllä se hoituu. Hoituu, hoitsu, hutsu.
Suck a bag of dicks.Sä oot sekasin..
Suck a bag of dicks.
Joo, ne lisäpehmusteetki siellä seinillä syö jonkinverran neliöitä.Epäilen, että Ephen lisäksi sinne ei mahu muita... True story.
Joo, ne lisäpehmusteetki siellä seinillä syö jonkinverran neliöitä.
Tulos on siis sama ku nukkuis omassa sängyssä. Paitsi ett mun sängyssä on vaaleanpunaiset lakanat. :haart:veikkaan että ei saa aamiaista mutta hauskoja pieruja ja muita ääniä viihdykkeeks
Mä olin ennen aamu-uninen, nykyään pää / kroppa tuntuu olevan sitä mieltä, ett nukkuminen on homojen hommaa. Iltapalan on parempi venyä yöpalaksi asti, jotta siitä mitään iloa on.No aamiaisesta en voi luvata ellet ole toooooooosi aamu-uninen ja nuku minuakin pidempään :D Tosin iltapalalla voin häiritä ja tarjoilla haitaksi asti. hehe...
Ephelle alkolukko Pakkikselle! Ei koko aikaa saa spämmätä. :jahas:
Tarviiko lisäpehmustetta välttämättä?
Sori Ephe, meni varmaan jo liian pitkälle. :D
Tulos on siis sama ku nukkuis omassa sängyssä. Paitsi ett mun sängyssä on vaaleanpunaiset lakanat. :haart:
Mä olin ennen aamu-uninen, nykyään pää / kroppa tuntuu olevan sitä mieltä, ett nukkuminen on homojen hommaa. Iltapalan on parempi venyä yöpalaksi asti, jotta siitä mitään iloa on.

Ootko nyt pitänyt niitä lakanoita jotka löysit jemmasta, vai säilytätkö niitä ihan spesiaaleja tilanteita varten (joulu yms juhlapyhät)? Mä aikuistuin ja vaihdoin valkoisiin. Tosin tyynyliinojen ompelua odottaa vanhan roosan värinen italiainen kangas, paljon satiininauhaa ja pimpsuja (= rimpsuja) täytyy myös olla.Paitsi ett mun sängyssä on vaaleanpunaiset lakanat. :haart:
Ei juma. Kyllä on pää aivan tyhjä. Luulin unohtaneeni sapuskat kotiin, ottaneeni vaa kastikkeen mukaan, mut oli ne sapuskatki kassissa. Duuniavaimet unohdin kuitenki, ei pitäis vaihdella kasseja kiireessä. Onneks pääsee vapaille lepuuttaa ylikuumenneita aivoja muistuttavaa päämössöä.Yäsyäminen paras syäminen sano. Kuka sano? No Effe aka Ephe sano! omnomnomnmonmo![]()
Tavallaan joo, värjäsin valkoisen lakanan korallinpunaiseksi, mutta koska laitoin vaan yhden väripurkin, siitä tuli vaaleanpunainen. Ne jemmassa olevat on edelleen jemmassa, niitä oo vielä raaskinu käyttää. :DOotko nyt pitänyt niitä lakanoita jotka löysit jemmasta, vai säilytätkö niitä ihan spesiaaleja tilanteita varten (joulu yms juhlapyhät)? Mä aikuistuin ja vaihdoin valkoisiin. Tosin tyynyliinojen ompelua odottaa vanhan roosan värinen italiainen kangas, paljon satiininauhaa ja pimpsuja (= rimpsuja) täytyy myös olla.
P.S tänään lensi pulu ikkunaani ja kuoli :(
Tää offtopicci jengi on kyl ajottain sellasta et olis mahtavaa istuskella iltaa ja nauraa hetken aikaa porukalla ku on nii mukava seuraaa ja lopulta kaikki vittuntuis toisiinsa ja lähtis helvettii :lol2:
Ainaki jos mä olisin paikalla...
Mä useimmiten vittuunnun itteeni, mut paha kävellä pois, ku seura ei häviä mihinkään. Joku kerta viel vedän itteäni turpaan, sen verran korkealle tahtoo kierrokset nousta.Tää offtopicci jengi on kyl ajottain sellasta et olis mahtavaa istuskella iltaa ja nauraa hetken aikaa porukalla ku on nii mukava seuraaa ja lopulta kaikki vittuntuis toisiinsa ja lähtis helvettii :lol2:
Ainaki jos mä olisin paikalla...
Mä useimmiten vittuunnun itteeni, mut paha kävellä pois, ku seura ei häviä mihinkään. Joku kerta viel vedän itteäni turpaan, sen verran korkealle tahtoo kierrokset nousta.
Vantaa on yllättävän pieni paikka.Ai me ollaan tavattu vai ?? ;)
Voi pärpänen! :( No se olisi kuollut kuitenkin jonkin ikkunan väliin talven tullen. Toivottavasti kuollut pulu ei tuo huonoa ennettä.Mä en valkoisia käyttäis ikinä, ne ois samantien ravassa ja kurassa ja karvoissa.
Otan osaa pulun kuoleman johdosta. :( Mä yritin viime yönä elvyttää kärpästä, onnistuin pari kertaa saamaan sen tähän maailmaan tekohengitykseellä, mutta aamulla se tais silti olla koomassa. :(