Tää on jo hyvää palvelua, sängyssä tervetulotoivottaja! Kai samaan rahaan saa aamiaisen sänkyyn?? Muita viihdykkeitä?
veikkaan että ei saa aamiaista mutta hauskoja pieruja ja muita ääniä viihdykkeeks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on jo hyvää palvelua, sängyssä tervetulotoivottaja! Kai samaan rahaan saa aamiaisen sänkyyn?? Muita viihdykkeitä?
2,4 lasta, jumalaton asuntovelka, puoliso ja koira.Määritelkää ''normaali ihminen'', minkälainen se on nykypäivänä? Mietteitä, kiitos!
Määritelkää ''normaali ihminen'', minkälainen se on nykypäivänä? Mietteitä, kiitos!
Äärimmäisen tylsä joka vastustaa kaikkea nautinnollista, siveetöntä, moraalitonta ja muuta sääntöjenrikkomista ja kannattaa äänestämistä.
Daiina.
Mainitsit nimeni, kuinka tohdit. Mitä asiaa?
Diggailetko viikinkimetallia? Jos niin, miksi/mikset? Kunnon perustelut mukaan senkin akateeminen nainen!
Miksi sinä haastat minua koko ajan. :D Meneehän toi siinä missä sankari- ja kikkelihevikin menee.
Miksi sinä editoit viestejäsi koko ajan???? Aina kun laittaa että "vastaa lainaten", niin toi sun näkyä viesti on eri kuin tämä mikä ilmestyy tähän omaan sinun lainattuun viestiin you know!?? hehe

Sori, mä typottelen liikaa ja unohan sanoja. Sitä se vanhuus teettää. Älä oo ite liian nopee! Ei tää Pakkis oo niin vakava paikka, rentoudu nyt vähän.![]()
Tietäsit vaan kuinka rennosti mä otan! hehe...Ite otat välillä aina mun viestit liian vakavasti! Mörgh..
Kyllähän ottaa Dry votka päähän.. hhööhöhö :kippis1: