Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieni ankanpoikanen, polskutteli veessä, pien ankanpoikanen, lumpeenlehden eessä.Ankkakävelyä tiedossa. Saakeli ku ei oikee jalat. Makuuasento vois olla hyvä paitti jossei siitä pääse ylös.
Pieni ankanpoikanen, polskutteli veessä, pien ankanpoikanen, lumpeenlehden eessä.
Se haukkasi lehdestä palasen ja sanoi sitten: "Mä olen iloinen. Olen ankanpoikanen, polskuttelen veessä. Kvak, kvak, kvak!"
Sori, oon viettänyt tänään aikaa pikkuisen kummipojan kanssa :D
Aar juu häääppi hkuja?
Oisko kohta iltatreenin paikka? Kohta vois taas jaksaa.
Olutta <3
Sama, pakko ottaa pari Milleriä & Coronaa. Eipä ole olutta tullut maisteltua moneen viikkoon. Ja prkl eukkokin on ulkosalla kaverinsa kanssa niin hullukshan tässä muuten kotisohvalla tulis...
Mun mielestä se on hemmetin kivaa kun ei oo koko ajan joku kotona. Pitkästä aikaa ihan yksin täällä ja nautin !! Voisin viihteen kautta vuokrata jonku tosi machon leffan.
JEES! Diktaattori olis vuokralla..
Diktaattori oli ihan saatanan hyvä, räkätin silmät kyyneleillä, kun sitä katsoin :D Osui meikäläisen huumoriin täysin. Yksi A.Le Coq vielä kaapissa, voisi sen kurmaista. Ja vähän Borderlandsia lisää. SAIPA!
Kohta nautin semmoset herkkuomenapaistokset että oksat pois!