Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ankkakävelyä tiedossa. Saakeli ku ei oikee jalat. Makuuasento vois olla hyvä paitti jossei siitä pääse ylös.

Mua pyydettiin esiintyy musiikkivideolle... Aikamoista. En lupautunu vielä kyllä ku eihä musta sellaseen oo :D Vai oisko... Hmm.

Ankkakävelyä tiedossa. Saakeli ku ei oikee jalat. Makuuasento vois olla hyvä paitti jossei siitä pääse ylös.
Pieni ankanpoikanen, polskutteli veessä, pien ankanpoikanen, lumpeenlehden eessä.
Se haukkasi lehdestä palasen ja sanoi sitten: "Mä olen iloinen. Olen ankanpoikanen, polskuttelen veessä. Kvak, kvak, kvak!"

Sori, oon viettänyt tänään aikaa pikkuisen kummipojan kanssa :D

Pieni ankanpoikanen, polskutteli veessä, pien ankanpoikanen, lumpeenlehden eessä.
Se haukkasi lehdestä palasen ja sanoi sitten: "Mä olen iloinen. Olen ankanpoikanen, polskuttelen veessä. Kvak, kvak, kvak!"

Sori, oon viettänyt tänään aikaa pikkuisen kummipojan kanssa :D

Tuli hjuuva mieli!

Oisko kohta iltatreenin paikka? Kohta vois taas jaksaa.

Aijaa meinaat niinku savomake, että jos tuntuu että pystyy vielä nii sit treenataan.. Olis aika totally hoocee vetää toinen treeni iltapalaksi. Voi olla että sais saikkua maanantaiksi.. :D

Olutta <3

Sama, pakko ottaa pari Milleriä & Coronaa. Eipä ole olutta tullut maisteltua moneen viikkoon. Ja prkl eukkokin on ulkosalla kaverinsa kanssa niin hullukshan tässä muuten kotisohvalla tulis...

Sama, pakko ottaa pari Milleriä & Coronaa. Eipä ole olutta tullut maisteltua moneen viikkoon. Ja prkl eukkokin on ulkosalla kaverinsa kanssa niin hullukshan tässä muuten kotisohvalla tulis...

Mun mielestä se on hemmetin kivaa kun ei oo koko ajan joku kotona. Pitkästä aikaa ihan yksin täällä ja nautin !! Voisin viihteen kautta vuokrata jonku tosi machon leffan.

JEES! Diktaattori olis vuokralla..

Mun mielestä se on hemmetin kivaa kun ei oo koko ajan joku kotona. Pitkästä aikaa ihan yksin täällä ja nautin !! Voisin viihteen kautta vuokrata jonku tosi machon leffan.

JEES! Diktaattori olis vuokralla..

Diktaattori pitäs täälläki kahtoa, loistavaa aivot narikkaan huumoria.

Nuija ja tosinuija Subilta nyt! + Minä... :rolleyes: :lol2: Hyvä ilta tiedossa.

Diktaattori oli ihan saatanan hyvä, räkätin silmät kyyneleillä, kun sitä katsoin :D Osui meikäläisen huumoriin täysin. Yksi A.Le Coq vielä kaapissa, voisi sen kurmaista. Ja vähän Borderlandsia lisää. SAIPA!

Diktaattori oli ihan saatanan hyvä, räkätin silmät kyyneleillä, kun sitä katsoin :D Osui meikäläisen huumoriin täysin. Yksi A.Le Coq vielä kaapissa, voisi sen kurmaista. Ja vähän Borderlandsia lisää. SAIPA!

Se sitten. -> sohvalle kattomaan!

Oli ihan vitun hyvä tuo war of the dead :D Suosittelen katsomaan jos tykkää sodasta, natseista ja zombeista.

Kohta nautin semmoset herkkuomenapaistokset että oksat pois!

Kohta nautin semmoset herkkuomenapaistokset että oksat pois!

Ai perkele, taidan itsekin tässä kyllä sortua naatiskelemaan jotain hyvää. Kaapissa olis purkillinen Ben & Jerry'sin cookie doughta... Eiköhän sellanen purnukka tässä vielä illan ratoksi saada katoamaan.

btw. Harvinaisen paska leffa tämä uusi Conan... Arhnuldin vanha Barbaari sentään viihdytti, tämä lähinnä vituttaa. :D

Back
Ylös Bottom