Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämähän ei ole lainkaan kulunut kuva, mutta luojan kiitos on perjantai, niin saa viikonlopun levätä.

1322836130277_9794366.webp

Eikun enhän mä saakaan. Aamulla lähdin töihin, töiden jälkeen duunipaikan kesäkauden päättäjäiset ja sieltä suoraan futispeliin illalla. Seuraavan kerran kotiin puolen yön jälkeen. No sitten saakin levätä. Eikun ei saa. Aamulla liikenteeseen ja seuraavan kerran kotiin sunnuntaina, sopivasti juuri ennen treenejä. Onneksi olen saanut nukuttua hyvin koko viikon. Eikun en olekaan. Töiden jälkeen illat rempannut kämppää kuntoon ja unet ovat jääneet alle seitsemään tuntiin yöltä. Mutta töissä on onneksi löysää. Eikun ei olekaan, vaan vuoden kiireisin aika. :D

Ettei kukaan sää väärää kuvaa, niin oikeasti olen innoissani kun saan pistää kämpän kuntoon. Eipä sitä tarvitse rutistaa kuin pari viikkoa, niin on valmista. Ensimmäinen huone alkaa olemaan siinä kunnossa, että voi vetää laminaatit lattiaan. La-su saan viettää hyvässä seurassa, vaikka univelat varmaan jääkin kuittaamatta. ;) Töissä on kiireistä, mutta toisaalta onnistumisia on tullut ihan kiitettävästi. Melkein pääsi vielä unohtumaan, että koko viikon olen järjestellyt muun hässäkän lisäksi asiat siihen malliin, että mökkityömaalla kaikki sujuu niin kuin pitääkin. Soitin juuri frendille ja taitavat paraikaa valaa perustuksia. Josko sitä sitten keväthangille suuntaisi Lappiin hiihtelemään.

Club Teatrialla on ihan huikeita bändejä luvassa tänä syksynä, mm. Mokoma, Sonata Arctica ja Billy Talent! Mähän kierrän noi kaikki keikat läpi, hiivatti vie. :D

www.teatria.com/ohjelma :rock:

Mä hankin ekat joululahjat tänään. :D Ei hitto, no ne oli ne pakolliset sukulaislasten lahjat, eipä tarvii enää miettiä. Kaukaa viisas tai jotain niin ei tarvii kiristellä myöhemmin. :D

Mä hankin ekat joululahjat tänään. :D Ei hitto, no ne oli ne pakolliset sukulaislasten lahjat, eipä tarvii enää miettiä. Kaukaa viisas tai jotain niin ei tarvii kiristellä myöhemmin. :D

Hitto joo, pitää ruvetaki osteleen jo nyt. Lapselle ei pahemmi kannata, aina jotenki heltyy ennen joulua ja sitte tulee kaivettua piilosta jotai.. Mutta sukulaisille vois hommailla.

Vaimolle kattiloita :D ei saakeli. Jotain henkkoht mieluummin.

Mä oon nyt niin jumalattoman hyvällä fiiliksellä täällä töissä. Työt sujuu niin hyvin että pahaa tekee näiden muitten puolesta :D

No mies oli kovasti tyytyväinen kun sanoin että aletaas pikkuhiljaa hankkia kaikenlaista. Oltiin viime vuonna ostoshelvetissä pahimpaan aikaan.. Vaikkakin keskellä arkipäivää, meinattiin hajota totaalisesti. Vihataan kummatkin ihmismassojen seassa palloilua ja väkisinshoppailua.
Ihan jees poiketa ostoksilla kun on selkeää mitä sieltä hakee. Ei vaan kestä pää mennä ideoimaan moisia kaupoille.
Mun appivanhemmille aateltiin antaa aikaa, viiään ne vissiin viikonlopuksi Tallinnaan kylpylään tms. Ja minun isoäidille aateltiin sujauttaa kortti johon teksti että me maksetaan sen tuleva putkiremppa. Siinä ne tärkeimmät tais olla, muuten katellaan jos tulee jotain vastaan, väkisin ei hankita mitään. Poikanen pyysi jotain isoa ikiomaa kynttilätelinettä. :D Mun mielestä mahtava lahjatoive (kertonee myös liiasta materiamäärästä) ja varmasti toteutetaan.

Se olis perjantai! Ja mättöpäivä kaiken lisäksi: parin tunnin päästä alan leipomaan pizzaa, ja myöhemmin illalla jos sitä maistelisi vähän suklaata.. :)

Tissipäivä tänään. Onneks ehkä ajallisesti lyhyin treeni, mutta on melko vmäinen silti kun pitäis koittaa laitella painoja lissää....

Se olis perjantai! Ja mättöpäivä kaiken lisäksi: parin tunnin päästä alan leipomaan pizzaa, ja myöhemmin illalla jos sitä maistelisi vähän suklaata.. :)

Itsehän en ole nörtti, mutta mun on pitänyt monta kertaa kysyä että onko toi sun nikki Toad as in Toad for Oracle? :)

Ai että, olipa ihan paras perjantaiaamupäivä ikinä:) Lusmuttiin (ihan luvan kanssa) koko aamu kauneushoitolassa, ihan päästä varpaisiin kaunistautumassa:) Olin jo unohtanut kun on niin kauan sitten sovittu ja muistelin että ihan ihon puristeluun oltiin menossa, mutta olipa hauskaa kun ne upottikin heti kädet johon kippoon ja ihmeteltiin hetki että mitäs nyt, mutta nyt mulla on kynsilakkaa:) Se kestää ainakin tähän iltaan:D Ehkä. Mun kaveri oli jo aamulla asemalla maitokahvin kanssa vastassa, se oli varannut ja hoitanut koko jutun, ja lähetti vielä junaan viestin perään että 'Sä oot kyllä todella kaunis! Iho aivan sädehtii!' Yleensähän ihon puristelusta ei nyt ihan tollanen fiilis jää, että tuli kyllä hyvä mieli. Ehti se tosin kyllä tölväistä että osta uudet pillifarkut, noissa roikkuu vyötärö ja perse kun on liian isot. Realismi pitää kuitenkin aina muistaa:D

Ai ihon puristelussa kävitte?

Ihan väärä video taas, vaikka okei nyt on perjantai. Ne oli sitäpaitsi nuoria kauniita naisia, olisit takuulla tykännyt, ellei nippais niin ikävästi.

Onko teillä jokin kampanja mua vastaan nyt menossa???

Alotetaanko päivän vaahtokarkkikiusaus?

Onko teillä jokin kampanja mua vastaan nyt menossa???

Ei, ite kirjottelen niin hävyttömiä että aivan punastuu. Paitsi ei oikeesti, mutta netis on niin helppo valehdella.

Mua vituttaa viikonloput yli kaiken kun aina tuntuu et ois muka pakko "pitää hauskaa". Mulla ei oo viikolla mitään sellasta et voisin huokasta helpotuksesta kun viikonloppu tulee. Lähinnä vituttaa ku ei pysty tekeen normaaleja arkikuvioita niinku käymään lounastamas ja stalkkeroimas.

Alotetaanko päivän vaahtokarkkikiusaus?

Ei, ite kirjottelen niin hävyttömiä että aivan punastuu. Paitsi ei oikeesti, mutta netis on niin helppo valehdella.

Älä viitsi, mulle tulee paha mieli kun kiusaatte. Itsehän en koskaan kiusaa ketään. Oletteko muuten nähneet että on tullut vaahtokarkki-pizza?? Siis mikä idea se on?!

Ei oo nähty, itsehän syön ysiysi rosenttisesti kinkka, anan ass, aurajusto hyva hyva pitsa.

Mistäs me sitte keskusteltais jos ei sua saa kiusata?

Back
Ylös Bottom