Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois kokeilla mut ajattelin aloittaa ihan miedoilla, en viitti heti siirtyä noihin väkeviin

Mä en oo kokeillu niitä mietoja. Noissa väkevissä on cayenne uutetta ja käytän niitä koska se aukaisee keuhkoputket, lenkillä mä vedän niitä kans aina. Guarana-uutetta vois myös kokeilla taas joskus, se oli muistaakseni hyvä.

Mun salaisuus bodaus aikoina oli pinkit dianabol pastillit joita söin kuin karkkia.kyllä muuten huus munuaiset hoosiannaa ja rauta ol nöyrää:puntti:
Jalkoja en erikseen treenannut ku ne treenaantu kävellessä

Mun salaisuus bodaus aikoina oli pinkit dianabol pastillit joita söin kuin karkkia.kyllä muuten huus munuaiset hoosiannaa ja rauta ol nöyrää:puntti:
Jalkoja en erikseen treenannut ku ne treenaantu kävellessä

Eiks ne ollu metyylitestoa?

Toi on kyllä jo taito, jos pystyy istumaan jonkun ihmisen kanssa terassilla samassa pöydässä eikä synny minkäänlaista keskustelua:D

Ja mitähelvettiä sä siellä Tangomarkkinoilla teit?:wtf:

Entäs jos ei vaan ole mitään asiaa? Örgh

Nii just! Mulla on huomattavasti luonnollisemi olotila istua hiljaa, ku puhua. Ja en osaa jauhaa paskaa -> jos ei oo asiaa, en keksi mitää sanottavaa, olen hiljaa -> jos toinen istuu hiljaa, istun minäki -> jos porukas on yli kaks hlöä, minä olen hiljaa, muut puhuu. Yksinkertaasta.

En tierä onko sitte tällä meilläpäi normaalimpaa istua hiljaa, mutta usein töiski kahvi ja ruokapöydässä istuessa, huomaan tilanteen olevan kuin suoraan Kaurismäen elokuvasta. Kaikki vaan tuijjottaa lautasta ja lappaa sapuskaa naamaan, eikä kukaa puhu mitää.

Ja miksei sitä raavasti mies tangomarkkinoilla saisi käydä? Olinhan mä rovinssirokis ja vauhtiajoillaki. Ja viime kesänä kävin naistentansseis :face:

Nii just! Mulla on huomattavasti luonnollisemi olotila istua hiljaa, ku puhua. Ja en osaa jauhaa paskaa -> jos ei oo asiaa, en keksi mitää sanottavaa, olen hiljaa -> jos toinen istuu hiljaa, istun minäki -> jos porukas on yli kaks hlöä, minä olen hiljaa, muut puhuu. Yksinkertaasta.

En tierä onko sitte tällä meilläpäi normaalimpaa istua hiljaa, mutta usein töiski kahvi ja ruokapöydässä istuessa, huomaan tilanteen olevan kuin suoraan Kaurismäen elokuvasta. Kaikki vaan tuijjottaa lautasta ja lappaa sapuskaa naamaan, eikä kukaa puhu mitää.

Ja miksei sitä raavasti mies tangomarkkinoilla saisi käydä? Olinhan mä rovinssirokis ja vauhtiajoillaki. Ja viime kesänä kävin naistentansseis :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noin se homma etenee. Tai siis siksi ne ei etene.

Siis ihan hyvin voi istua hiljaa jonkun vieressä puhumatta mitään, mikään ei oo tollompaa ku yrittää väkisin vääntää muka-hauskaa juttua jos ei oo oikeasti asiaa. Mutta jos juttu lähtee kunnolla raiteilta niin silloin on ihan sama mitä höpöttelee ja kenen kanssa. :D

Siis ihan hyvin voi istua hiljaa jonkun vieressä puhumatta mitään, mikään ei oo tollompaa ku yrittää väkisin vääntää muka-hauskaa juttua jos ei oo oikeasti asiaa. Mutta jos juttu lähtee kunnolla raiteilta niin silloin on ihan sama mitä höpöttelee ja kenen kanssa. :D

Olen huomannut, että meikälle tulee nykyään tuollaisessa tilanteessa helkkarin vaivaantunut fiilis. Siis kun kaksi tuttua istuu vierekkäin hiljaa puhumatta sanaakaan, niin sitten helposti kehittää jotain puhumisenaihetta, kun tuo akward silence on jotenkin tökerö.

Olen huomannut, että meikälle tulee nykyään tuollaisessa tilanteessa helkkarin vaivaantunut fiilis. Siis kun kaksi tuttua istuu vierekkäin hiljaa puhumatta sanaakaan, niin sitten helposti kehittää jotain puhumisenaihetta, kun tuo akward silence on jotenkin tökerö.

Riippuu mihin on tottunu. Mulle ei tuu vaivaantunutta fiilistä ellei toinen vaikuta vaivaantuneelta. :D Ei aina ole vaan asiaa...

Tällä lähtee akka talosta! :rock:

Lähtee myös tällä:

tumblr_m84u9uf2tV1qg38m8.webp

Eksyin tuonne punttimimmien puolen Motivoivia kuvia? -ketjuun ja jostain syystä se rupes kiinnostamaan enemmän kuin harmoniset funktiot, joten eipä paljon saanut taas aikaseks. Kohta voiski mennä jo nukkumaan.

Huomenna alkaa loppuviikon kiertue välillä Delft-Den Haag-Amsterdam. Sopivasti loppuu tuohon 2 päivän Amsterdam-reissuun, jonka jälkeen pääsee lepäilemään :dance:

Mää voisin vaikka mennä unille. Aamusali ois kerrankin pop!

Back
Ylös Bottom