Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä alan pikkuhiljaa pelkäämää, et pitää mennä leikkauttaa tää ranne ja jättää se salil käymine ~vuodeks... Prkl ku ei tää kipu häviä :(
Mä alan pikkuhiljaa pelkäämää, et pitää mennä leikkauttaa tää ranne ja jättää se salil käymine ~vuodeks... Prkl ku ei tää kipu häviä :(
Perkele ku pistelee rinnassa, jossai sydämes tai keuhkois tai jossai. Mikälie iski. Liikaa roheiinihormooneja
Välillä itellekkin tulee samanlaisia hetkiä jolloin sisäänhengittäminenkin tuottaa tuskaa.
Nyt ruvennu jo vähän helpottaa. About tunnin kuitenkin "pahin" kesti... Vittumaista.
Lääkitys kohrillaan selkeesti:D Todella sääli että muistin vasta tänään maksaa sen vippimaksun, niin en pääse päivyriinkään hehkuttelemaan, joudutte täällä kuuntelemaan..Perkele ku pistelee rinnassa, jossai sydämes tai keuhkois tai jossai. Mikälie iski. Liikaa roheiinihormooneja
Höh vähän paha :( Onko se niinkuin ganglio? Mulla oli semmonen ranteessa eikä paljo kärsiny penkata. Ei tietysti ole mikään kasvain mutta mietin miten tuo näkyy/tuntuu? Miten osasit mennä tutkituttaan?
Jos se on närästystä? Voi tuntua poltteena tahi pistoksena rinnassa. Ai niin, ei pitäny tehä duunia koskaan vapaa-ajalla. :jahas: Tai no, kyllä sellaisia keuhkopistoksiakin joskus tulee, mut ne menee ohi hengittelemällä...
Jos se on närästystä? Voi tuntua poltteena tahi pistoksena rinnassa. Ai niin, ei pitäny tehä duunia koskaan vapaa-ajalla. :jahas: Tai no, kyllä sellaisia keuhkopistoksiakin joskus tulee, mut ne menee ohi hengittelemällä...
Ei se närästystä ollu, se tuntuu erilaiselta. Hyvää yötä kinkkupossut.
Mitähän hyvää lie tässäkin yössä.
Ainakin se, että aamu antaa sille turpaan.
Aamu se vasta lystiä onkin. Hyi helvetti.

Jei, pakkikselta saa laillista apua. Taino, tietoa ainakin. Laitonta apua olisin kaivannuEi se närästystä ollu, se tuntuu erilaiselta.
Taidan mennä takas pelailee ku pystyy taas keskittyy ennenku väsy vie voimat. Hyvää yötä kinkkupossut.